  • 1. Data: 2003-06-03 16:45:49
    Temat: Tak jestem Jewrejka
    Od: j...@p...onet.pl

    Tak Jestem Jewropejczykiem - Ja Zyd Stolzman alias Kwasniewski, syn mordercy
    Polakow.

    Widzieliscie te Plakaty w waszych miastach?
    Kwasniewscy nie sa Polakami, ale Wy mozecie nimi z duma pozostac, wystarczy
    zbojkotowac referendum.

    Oni, zeby Was calkowicie zniewolic wydaja na plakaty i broszury Wasze
    pieniadze. Ta najokrutniejsza panstwowa mafia funkcjonuje perfekt. Chca Was
    zniszczyc za Wasze pieniadze do konca.

    Polacy! pamietajcie, ze bujanie Oksnera-Olszewskiego, Löppera i innych slugusow
    zydowsko-niemieckich o wstepowaniu na innych warunkach ma sluzyc tylko
    oglupianiu Was.
    Pojscie na referendum jest glosowaniem na "tak". Stolzman wierzy, ze studenci
    masowo zaglosuja w wyborach i ma racje. Po to wymyslil drugi dzien referendum.
    W niedziele wieczorem beda juz wiedziec jaka byla frekwencja i jak procentowo
    zaglosowano. Spec sluzby zydokomuny zrobia w poniedzialek juz masowa nagonke.

    Zobaczycie, uwierzycie.
    boukun