  • 1. Data: 2011-01-26 20:33:52
    Temat: Czy dobrze zrobiłem - faktura.
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Sprzedając telefon w komisie zostałem poproszony o fakturę od operatora.
    Wiem, że bez faktury nabywca nie mógł by zrealizować naprawy
    gwarancyjnej ale jednocześnie trochę się obawiam bo na
    fakturze są wszystkie moje dane. Znając kombinatorstwo w
    takich komisach czy "sprzedawca" czegoś nie zakombinuje ?
    W dodatku nie dostałem żadnego potwierdzenia sprzedaży, a
    sprzedawca dał mi do podpisania dokument, że na telefonie nie
    ciążą żadne obciążenia finansowe.

  • 2. Data: 2011-01-26 23:37:03
    Temat: Re: Czy dobrze zrobiłem - faktura.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 21:33, Radek D pisze:
> [...]
    > W dodatku nie dostałem żadnego potwierdzenia sprzedaży, a
    > sprzedawca dał mi do podpisania dokument, że na telefonie nie

    Ponadto musiał sprawdzić czy telefon nie jest ukradziony.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-27 07:04:42
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > Ponadto musiał sprawdzić czy telefon nie jest ukradziony.
    Jak miał fakturę - to chyba wiadomo, że nie kradziony ??
    Czyli jak rozumiem procedura jak najbardziej prawidłowa ??

    Wiem, że pytanie trochę głupie/naiwne ale była to może 2-3
    transakcja tego typu w moim życiu (w tym raz zostałem oszukany).