eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTajnosc mojej korespondencji z osobami trzecimi - jak to jest? › Re: Tajnosc mojej korespondencji z osobami trzecimi - jak to jest?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajnosc mojej korespondencji z osobami trzecimi - jak to jest?
    Date: Thu, 27 Jan 2011 09:25:51 -0600

    On 1/27/2011 5:45 AM, WRonX wrote:
> [...]
    > Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
    > stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i są przeznaczone tylko dla
    > wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą,
    > proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość ze
    > swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać otrzymanych
    > informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii
    > otrzymanych informacji.
    > -------------------KONIEC
    >
    > Dwa pytania:
    >
    > 1. Czy to ma jakakolwiek moc/podstawe prawna?

    kalka, z firm, które mają jakiegoś tam zagranicznego właściciela i
    odgornie IT wkleja to do wszystkich maili wychodzących.
    tam to moc prawną ma, w Polsce nie,

    > 2. Czy moge udostepniac korespondencje pomiedzy mna a osobami/firmami na
    > forum publicznym, niezaleznie od takich stopek?

    to co do ciebie tak, ale ten cytat jest do tych co dostali mail przez
    przypadek ale nie do nich był przeznaczony.
    wowczas upubliczniłbyś korespondencje osób trzecich i bez tego cytatu
    tez miałbyś kłopoty.

    > No, zalozmy ze mam historie burzliwej konwersacji z jakas firma, ktora
    > chce mnie, delikatnie mowiac, "wyslizgac". Moge to opublikowac i podac
    > link gdzies publicznie?

    co twoje mozesz robic z tym co chcesz.
    tylko uwazaj na komentarze do tego, bo moze sie okazac, ze troche
    przesadziłeś z komentowaniem i firma sie bedzie czepiac.