  • 1. Data: 2004-09-21 21:19:52
    Temat: Tajne zarzadzenia ZUS
    Od: "JM" <j...@k...com.pl>

    Były zakład pracy w odpowiedzi na prośbę o wystawienie druku Rp-7 odmówił
    powołując sie miedzy innymi na Dz.U.Nr41,,poz.216 o braku dokumentacji
    płacowej oraz na wewnętrzne tajne zarządzenie ZUS
    Nr SEU 70-2009/99.
    Cz ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie zapoznać z treścią tego
    zarządzenia.
    Z gory dziekuję i pozdrawiam. J.M.

  • 2. Data: 2004-09-21 22:34:56
    Temat: Re: Tajne zarzadzenia ZUS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JM" <j...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    > Cz ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie zapoznać z treścią tego
    > zarządzenia.

    Dokumenty z oznaczeniem SEU, to nie tajne zarządzenia tylko pisma kierowane
    w odpowiedzi na konkretne pytanie. Zobacz takie pismo np. pod adresem:

    http://www.znp.edu.pl/artykul.php?id=298

    Tak więc myślę, że o ile nie znajdziesz adresata tego pisma, to ZUS Ci go
    raczej nie udostępni, bo to korespondencja kierowana do określonej osoby.
    Ale pismo powinien Ci udostępnić pracodawca, bo skoro na jego podstawie
    odmówił wystawienia dokumentu, to pewnie musiał je widzieć. Nie wykluczone,
    że w Twojej sprawie zwrócił się z zapytaniem do ZUS i właśnie na takiej
    liczbie dziennika otrzymał odpowiedź.

  • 3. Data: 2004-09-22 16:22:10
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > Nr SEU 70-2009/99.
    > Cz ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie zapoznać z treścią tego

    pisma zus są do użytku wewnętrznego tylko w zus
    nikt z zakładu pracy nie ma prawa powyływać się na treść pisma zus
    zresztą nawet sam zus nie może powoływać się na jakieś tam pismo gdy
    decyduje o czymś
    w Polsce dzięki bogu mamy ustawy

    na marginesie
    jeśli zakład pracy wystawi ci rp-7 zus może cię cmoknąć
    nawet jeśli zus nie weźmie go pod uwagę
    odwołaj się w sądzie wygrasz na pewno