  • 1. Data: 2004-11-25 15:14:07
    Temat: Tajemnica przedsiębiorstwa
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Jakie formalne przesłanki należy spełnić wobec drugiej strony umowy, aby
    możliwe byłoby wyegzekwowanie naruszenia ustawy o nieuczciwej
    konkurencji w zakresie tajemnicy przedsiębiorstwa ? Czy wystarczające
    jest zobowiązanie drugiej strony poprzez zapis w umowie czy nalezy
    pobrać w formie pisemnej oświadczenia od drugiej strony ?

  • 2. Data: 2004-11-25 16:33:51
    Temat: Re: Tajemnica przedsiębiorstwa
    Od: informatkot <i...@w...pl>

    Maciej wrote:
> [...]
    > jest zobowiązanie drugiej strony poprzez zapis w umowie czy nalezy
    > pobrać w formie pisemnej oświadczenia od drugiej strony ?

    Moim zdaniem wystarczy aby pracownika zapoznac z regulaminem pracy. Przy
    czym regulamin ten powinien zawierac odpowiedni zapis w tej gestii.
    Wystarczające jest też wprowadzenie odpowiedniego zapisu w umowie o pracę.

  • 3. Data: 2004-11-25 17:51:09
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    informatkot napisał(a):

    > Moim zdaniem wystarczy aby pracownika zapoznac z regulaminem pracy. Przy
    > czym regulamin ten powinien zawierac odpowiedni zapis w tej gestii.
    > Wystarczające jest też wprowadzenie odpowiedniego zapisu w umowie o pracę.
    Ale mnie chodzi o umowe między frima a firma w ramach realizacji umowy
    której przedmiotem jest tajemnica przedsiębiorstwa ?