  • 1. Data: 2010-03-11 09:32:37
    Temat: Tablica ogloszen na klatce schodowej....
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    od dluzszego czasu kiedy tablica ogloszen nie jest zamykana na klucz
    i zostala wymieniona na ogolno dostepna
    domokrazcy i firmy swidczace rozne uslugi obwieszaja ja swoimi
    reklamowymi ulotkami

    czesto zaslaniajac oglaszenia istotniejsze dla lokatorow

    czy firmy przypinajace swoje oferty na takiej tablicy
    robia to zgodnie z litera prawa pomijajac kwestie
    czasem zaslaniania ogloszen lub zrywania konkurencyjnych??

  • 2. Data: 2010-03-11 10:46:56
    Temat: Re: Tablica ogloszen na klatce schodowej....
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Mar, 10:32, "Marek" <b...@w...pl> wrote:
    > czy firmy przypinajace swoje oferty na takiej tablicy
    > robia to zgodnie z litera prawa

    Nie wiemy. Nie wiemy kto powiesil ta tablice i na jakich warunkach
    pozwala na niej cos wieszac.

  • 3. Data: 2010-03-11 12:29:04
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > Nie wiemy. Nie wiemy kto powiesil ta tablice i na jakich warunkach
    > pozwala na niej cos wieszac.

    klatka schodowa
    wiec wspolnota mieszkaniowa
    spoldzienia itp

  • 4. Data: 2010-03-11 13:57:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@w...pl> napisał
    > klatka schodowa
    > wiec wspolnota mieszkaniowa
    > spoldzienia itp

    To niech spółdzielnia określi, że na tablicy wolno wieszać tylko za jej
    zgodą. Art. 63a Kodeksu Wykroczeń.