eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Subject: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej
    płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 18 Aug 2020 17:01:30 +0200

    W dniu 18.08.2020 o 14:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > No właśnie nie.
    > Pedałowi łatwiej obrócić na pedalstwo dziecko.

    Pomijając ewidentną bzdurę z przestarzałych "teorii" z lat 60tych
    powtarzaną bezmyślnie przez bezmózgich idiotów, to właściwie co chciałeś
    przez to powiedzieć? Że pedofil hetero jest lepszy od pedofila homo?

    Ja pierdolę... ciebie bardziej martwi to, że jakiś dzieciak może zostać
    pedałem (serio kurwa?), niż to, że zostało skrzywdzone przez pedofila...

    Bierzesz sobie do głowy śmietnik, to i na wyjściu masz śmietnik.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr