    From: "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TVN - gala boksu i "loteria" [?!]
    Date: Sun, 22 Feb 2004 17:07:40 +0100

    W tvn - w trakcie gali boksu- można było wyczytać na ekranie , iż jeśli się
    wyśle SMS za 3.66 zł na jakiś tam numer to ma się szanse wygrać 1000$. Po
    wysłaniu dwóch SMS dostałem 2 SMS zwrotne z których wynikało, że muszę
    wysłać kilka następnych mocno płatnych SMS i udzielać odpowiedzi, aby mieć
    szansę [?] na wygraną bodaj w losowaniu. Był galimatias - bo nie było
    wiadomo do którego mojego SMS-a odnosi się który SMS zwrotny z pytaniem.
    Przestało to mieć jakikolwiek sens. A ujawnienie, iż chodzi o serię płatnych
    SMS-ów dopiero po wysłaniu pierwszego płatnego SMS-a uważam za jawne
    naciąganie. Czy ścigane przez prawo? Jak to jest , i jak oceniacie
    działania TVN? Pisałem do TVN z pytaniem, ale na razie odpowiedzieli mi nie
    na temat, więc wysłałem po raz drugi pytanie. Na razie bez odpowiedzi.
    Stan