  • 1. Data: 2004-02-22 16:07:40
    Temat: TVN - gala boksu i "loteria" [?!]
    Od: "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl>

    W tvn - w trakcie gali boksu- można było wyczytać na ekranie , iż jeśli się
    wyśle SMS za 3.66 zł na jakiś tam numer to ma się szanse wygrać 1000$. Po
    wysłaniu dwóch SMS dostałem 2 SMS zwrotne z których wynikało, że muszę
    wysłać kilka następnych mocno płatnych SMS i udzielać odpowiedzi, aby mieć
    szansę [?] na wygraną bodaj w losowaniu. Był galimatias - bo nie było
    wiadomo do którego mojego SMS-a odnosi się który SMS zwrotny z pytaniem.
    Przestało to mieć jakikolwiek sens. A ujawnienie, iż chodzi o serię płatnych
    SMS-ów dopiero po wysłaniu pierwszego płatnego SMS-a uważam za jawne
    naciąganie. Czy ścigane przez prawo? Jak to jest , i jak oceniacie
    działania TVN? Pisałem do TVN z pytaniem, ale na razie odpowiedzieli mi nie
    na temat, więc wysłałem po raz drugi pytanie. Na razie bez odpowiedzi.
    Stan

  • 2. Data: 2004-02-22 16:14:08
    Temat: Re: TVN - gala boksu i "loteria" [?!]
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl> napisał:

> [...]
    > działania TVN? Pisałem do TVN z pytaniem, ale na razie odpowiedzieli
    > mi nie na temat, więc wysłałem po raz drugi pytanie. Na razie bez

    "Regulamin konkursu dostepny na stronie..." itd.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-02-22 18:03:06
    Od: "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > "Regulamin konkursu dostepny na stronie..." itd.

    Nie dostrzegłem na ekranie telewizora takiej informacji. Dopiero po [!]
    wysłaniu pierwszych dwóch wysokopłatnych SMS-ów dostałem taką wiadomość
    SMS-em.
    Stan

  • 4. Data: 2004-02-22 18:18:34
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > Nie dostrzegłem na ekranie telewizora takiej informacji. Dopiero po
    > [!] wysłaniu pierwszych dwóch wysokopłatnych SMS-ów dostałem taką
    > wiadomość SMS-em.

    nie mam pojecia co do podstaw prawnych, ale tak na zdrowy rozsadek, to
    zanim wezmiesz udzial w konkursie - najpierw zapoznajesz sie z jego
    zasadami, co nie?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 5. Data: 2004-02-22 19:46:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ak5t$1bk$1@absinth.dialog.net.pl...

    Zasadniczo to pewnie podchodzi pod oszustwo. No ale to tylko kilka
    złotych. Choć w skali całej firmy?

    Mnie co innego na marginesie tego wątku zastanawia. Skoro TP SA nie ma
    prawa pobierać opłat za 0-700, to czy czasem operatorzy GSM mają prawo do
    tych wysokopłatnych SMS-ów? To chyba też zewnętrzne firmy.

  • 6. Data: 2004-02-22 21:19:15
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    _-Stan-_ wrote:
    > Po wysłaniu dwóch SMS dostałem 2 SMS zwrotne z których
    > wynikało, że muszę wysłać kilka następnych mocno płatnych SMS i
    > udzielać odpowiedzi, aby mieć szansę [?] na wygraną bodaj w
    > losowaniu.

    Pic polega na tym, ze nie moze to byc wygrana tylko i wylacznie przyznana na
    podstawie losowania, poniewaz do tego potrzebna jset zgoda na prowadzenie
    gier losowych a placic sie za to spore pieniazki. Zadaje sie wiec glupawe
    pytania, dzieki czemu mozna obejsc te ustawe, bo nie jest to juz gra losowa.
    Ale fakt, odpowiedzi w stylu "wyslij nastepny SMS, bo sie nie
    zakwalifikowales" jest zwyczajnym naciaganiem...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski