  • 1. Data: 2002-05-28 11:56:34
    Temat: Kon
    Od: "Rogas" <r...@s...ll.pl>

    Obok mojego domu jakis (&*%#$&%*#$ ma konia. Nie bylo by w tym nic dziwnego,
    gdyby nie to, ze ona go meczy ! Kon jest zamykany w kojcu w ktorym sie nie
    moze nawet obrucic, a na polane jest wypuszcany z spetanymi nogami. Zal mi
    zwierzaka jednak nie za bardzo wiem jak mu pomoc.

    Doradzcie do kogo sie zglosic. Mieszkam nidaleko Zielonej Gory. Bede
    wdzieczy za jakies instytucje, akty prawne ...

    pozdrawiam
    Rogas

  • 2. Data: 2002-05-28 12:44:15
    Temat: Re: Kon
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Rogas" <r...@s...ll.pl> wrote in message

    > Doradzcie do kogo sie zglosic. Mieszkam nidaleko Zielonej Gory. Bede
    > wdzieczy za jakies instytucje, akty prawne ...
    Fundacja Animals, Policja...

  • 3. Data: 2002-05-29 04:19:13
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    policja wystarczy- ale trzeba pozniej zapytac co zrobili w tej kwestii ..
    Jesli nic to spotkanie z komendantem bankowo pomoze