    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TU WARTA - likwidacja szkod
    Date: Tue, 28 May 2002 16:47:35 +0200

    BEZPRAWIE wrote:

    > Szukamy osob ktore mialy "przyjemnosc" likwidowac szkody komunikacyjne w TU
    > WARTA. Chodzi zarowno o AC jak i OC a szczegolnie o przypadki zanizania
    > wartosci pojazdu a takze zanizanie odszkodowania.
    >
    > pozdrowienia i czekamy na dobrze udokumentowane przypadki
    >
    > b...@b...pl

    Cyz jestes rzeczoznawca samochodowym ?
    Standardem w likwidacji szkody jest jej wycena wedlug systemu audatex,
    eurotax + cena rynkowa pojazdu wedlug eurotaxu + widelki cenowe w
    zaleznosci od wyposazenia i uzgodnien miedzy stronami.

    Likwidacja szkody ma charakter ofertowej propozycji i mozna ja przyjac,
    negocjowac, renegocjowac.
    Zatem jest to temat dla rzeczoznawcy.

    Jacek

    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl