  • 11. Data: 2005-11-03 15:28:17
    Temat: Re: TPSA wycofala ze sprzedazy...
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Wirtualna wrote:
    > umowa zawarta na odległość bez pouczenia o terminie 10 dni na odstąpienie ;)
    A co to ma wspólnego ze sprawą?
    Fonon

  • 12. Data: 2005-11-03 15:38:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Fonon napisał(a):

    > A co to ma wspólnego ze sprawą?

    Akurat to jest chyba jedyne, co Ci może pomóc.

    M.

  • 13. Data: 2005-11-03 18:28:29
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Piotr Fonon wrote:

    > "Będzie pan mógł powrócić do abaonamentu standardowego
    > bez dodatkowych opłat"

    Potrafisz to udowodnić? Jeśli tak, to możesz wrócić. Jeśli
    możesz to tylko powiedzieć, to możesz im niestety nagwizdać.

    Kiedy ludzie się w końcu nauczą, że z TPSA _wszystko_ się na
    piśmie z pieczątkami imiennymi załatwia...? :/

    Kira

  • 14. Data: 2005-11-04 11:52:48
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Akurat to jest chyba jedyne, co Ci może pomóc.
    Żartujesz, czy nie czytałeś postu? Gdzie tu 10 dni?
    Fonon

  • 15. Data: 2005-11-04 11:59:55
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Kira wrote:
    > Potrafisz to udowodnić? Jeśli tak, to możesz wrócić. Jeśli
    > możesz to tylko powiedzieć, to możesz im niestety nagwizdać.

    Najważniejsze, że w onym czasie każdy mógł powrócić do standardowego, bo
    "60 min za darmo" jeszcze nie było.

    > Kiedy ludzie się w końcu nauczą, że z TPSA _wszystko_ się na
    > piśmie z pieczątkami imiennymi załatwia...? :/

    Ciekawe jak, skoro BOKi zlikwidowano, a telepunkty odsyłają do błękitnej
    linii. Problem jednak jest zupełnie inny. "Wycofanie ze sprzedaży", to
    nowy numer TPSA i pewnie nie ostatni. Wszystkiego przewidzieć się nie
    da, więc zabezpieczyć też nie.
    Fonon

  • 16. Data: 2005-11-04 12:37:55
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Piotr Fonon wrote:

    > Ciekawe jak, skoro BOKi zlikwidowano, a telepunkty odsyłają
    > do błękitnej linii.

    Nie wiem, mnie jakoś nie odsyłają. Jak coś mi obiecują, to
    ja grzecznie proszę o kartkę papieru a potem o autograf. Jak
    nie chcą mi podpisać, to równie grzecznie proszę kilka osób
    o podpisanie tegoż z dopiskiem, że pracownik Imię Nazwisko
    mimo słownych obietnic nie zgodził się potwierdzić pisemnie.
    Do tego etapu musiałam dojść raz, potem już grzecznie albo
    podpisywali, albo wycofywali się z durnych obietnic.

    > Problem jednak jest zupełnie inny. "Wycofanie ze sprzedaży",
    > to nowy numer TPSA i pewnie nie ostatni. Wszystkiego
    > przewidzieć się nie da, więc zabezpieczyć też nie.

    Dlatego właśnie takie rzeczy trzeba na piśmie mieć. Jeśli nie
    ma tam "o ile będzie istniał plan XYZ", to mogą sobie w brodę
    pluć, ale wrócić mi do niego wrócą. Albo nastąpi znacznie bardziej
    ożywiona korespondencja...

    Oni się w ogóle wbrew pozorom nie lubią w korespondencję bawić,
    i w momencie jak widzą, że nie odpuścisz, to rozmowa zaczyna
    zupełnie inaczej wyglądać...

    Kira

  • 17. Data: 2005-11-05 20:58:06
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > Żartujesz, czy nie czytałeś postu? Gdzie tu 10 dni?
    > Fonon
    anowłaśnie w tym, że jeśli konsument nie zostanie pouczony o możliwości
    odstąpienia od umowy, to termin 10 dni nie biegnie.
    p.
    W,

  • 18. Data: 2005-11-07 12:09:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Kira wrote:
    > Nie wiem, mnie jakoś nie odsyłają.

    'Przerabiałem' już telepunkt i albo zgubili, albo nie doszło - razem 3
    miesiące trwało (za każdym razem) zanim sprawa się wyjaśniła.

    > Oni się w ogóle wbrew pozorom nie lubią w korespondencję bawić,
    > i w momencie jak widzą, że nie odpuścisz, to rozmowa zaczyna
    > zupełnie inaczej wyglądać...

    Miejmy nadzieję.

    Pozdrawiam,
    Fonon

  • 19. Data: 2005-11-07 12:12:56
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Wirtualna wrote:
    > anowłaśnie w tym, że jeśli konsument nie zostanie pouczony o możliwości
    > odstąpienia od umowy, to termin 10 dni nie biegnie.
    A to może być dobry pomysł, tyle że chyba po 12 mies. roszczenie się
    przedawnia, a w tym przypadku należałoby się odnieść do daty zawarcia umowy.
    Fonon