  • 1. Data: 2003-07-25 08:48:12
    Temat: TPSA się nie wywiązała
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Witam.

    Mam taki problem: Moja mama ma wykupioną usługę w TP.SA blokowania i
    odblokowywania możliwości wychodzących połączeń na hasło. Według umowy hasło
    można wpisywać aż pięciokrotnie i dopiero za piątym razem (przy błędnym
    haśle) telefon jest blokowany do północy danego dnia, po północy wszystko od
    nowa.

    Problem jest taki: Moja mam raz pomyliła się wpisując hasło i TPSA
    zablokowała mi telefon i już nie da się go odblokować od trzech miesięcy.
    Zgłaszałem to TPSA telefonicznie, ale tłumaczą się, że musi przyjechać moja
    mama, (bo na nią jest telefon), a mnie powiedzieli, że z upoważnieniem nawet
    jak przyjadę to mogę nic nie załatwić!! :[ Raz tam pojechałem i zrobiłem im
    taką jazdę, że aż trzy osoby z obsługi klienta do mnie podeszły i próbowały
    mi pomóc (niestety nie miałem wtedy upoważnienia wpadłem tak dla frajdy:)

    CZY MOGĘ OD NICH RZADAĆ ZWROTU ABONAMENTU? Końcu nie wywiązali się z umowy,
    albo zmusić ich żeby kogoś przysłali.

    PS. Teoretycznie nie mogłem do nich przyjechać ani ja, ani moja mama :]

    Pozdrawiam TT