  • 1. Data: 2003-07-25 08:16:43
    Temat: Prawo przejazdu
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    Witam serdecznie
    Czy moge prosic o odpowiedz na nastepujacy problem:

    w kwietniu 2001 roku w umowie przedwstepnej zostalo przyzeczone mi miejsce
    postojowe w garazu wielostanowiskowym. Przyzeczenie to zlozone zostalo
    przez prezesow zarzadu spoldzielni mieszkaniowej. Za owe miejsce
    zaplacilem i korzystam do dnia dzisiejszego. (jeszcze nie mam aktu
    wlasnosci)
    W maju 2002 roku to samo miejsce parkingowe zostalo przeznaczone przez
    prezesow na przejazd przez nasza hale garazowa do innego osiedla.
    Dokonane to bylo aktem notarialnym na innego wlasciciela (sasiednie
    osiedle).

    Prosze o porade jaki przepis prawa pozwoli mi na uniewaznienie drugiej
    umowy na to samo miejsce.
    Serdecznie pozdrawiam
    -Witek
    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>