  • 1. Data: 2003-12-10 10:57:19
    Temat: TPSA - rozwiązanie umowy
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Witam!

    Mam problem - 30 września rozwiązałem umowę na telefon stacjonarny z TPSA z
    miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli 30 października telefon powinien
    zostać wyłączony. Ozywiście nie został, a 15 listopada otrzymałem rachunek.
    Problem w tym, że nie mam potwierdzenia wypowiedzenia umowy - napisałem to w
    POK w Piotrkowie Trybunalskim na kartce formatu A5, a od 1 listopada POK już
    nie działają - tylko błękitna linia, pod którą nie mogę się dodzwonić.

    Co z tym fantem robić??

    pzdr
    Krzychu
    Piotrków Trybunalski

  • 2. Data: 2003-12-11 08:56:00
    Temat: Re: TPSA - rozwiązanie umowy
    Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl>

> [...]
    już
    > nie działają - tylko błękitna linia, pod którą nie mogę się dodzwonić.

    Witaj w klubie!
    Mam podobna sytuacje, tyle ze rachunek za nastepny miesiac jeszcze nie
    przyszedl-telefon powinien byc gluchy od 1 grudnia. Tyle ze ja poprosilem o
    potwierdzenie rozwiazania umowy na kopi.
    Pzdr
    darek

  • 3. Data: 2003-12-11 09:22:09
    Temat: Odp: TPSA - rozwiązanie umowy
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Crazy Russian <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:br9bfg$s9u$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > przyszedl-telefon powinien byc gluchy od 1 grudnia. Tyle ze ja poprosilem
    > potwierdzenie rozwiazania umowy na kopi.

    No właśnie - a ja nie wiem czemu nie! Wszystkie pisma, jakie do tej pory do
    nich pisałem, pisałem w 2 egzemplarzach - 1 dla mnie, 2. dla nich. A tego
    jednego nie i chyba mam problem ;-)

    pzdr
    Krzychu
    Piotrków Trybunalski

  • 4. Data: 2003-12-11 13:15:48
    Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl>

> [...]
    do
    > nich pisałem, pisałem w 2 egzemplarzach - 1 dla mnie, 2. dla nich. A tego

    Jezeli pracownik nieszczesnego TPSA nie zaznaczyl w komputerze (w systemie),
    ze rezygnujesz z uslug to masz problem. Zadzwon do nich niech sprawdza.
    Bedziesz chociaz wiedzial na czym stoisz
    pzdr
    darek

  • 5. Data: 2003-12-11 17:21:43
    Od: szpakuu <s...@p...onet.pl>

    Crazy Russian wrote:

> [...]
    > systemie), ze rezygnujesz z uslug to masz problem. Zadzwon do nich niech
    > sprawdza. Bedziesz chociaz wiedzial na czym stoisz

    Całe TPSA to teraz jeden wielki burdel. Sami nie wiedzą co mają i o co się
    do kogo doczepić.
    Wziąłem i podpisałem z nimi umowę na neostradę.
    A że w domu mam 2 komputery (co mi dzieciaki mają grzebać w moich plikach)
    to potrzebowałem inny modem niż ten ich Sagem i wcale go nie pobierałem
    (tak też w telepunkcie zostało odnotowane).
    A tu w pewnym momencie niespodzianka - faktura za modem do neostrady - bo
    mam neostradę i mam płacić.
    Oczywiście zareklamowałem. Miesiąc od reklamacji dawno minął a oni dalej nie
    mogą dojść co i jak (do tej pory nie ma odpowiedzi na reklamację).
    TOTALNY BURDEL.

    --
    s...@p...onet.pl