  • 1. Data: 2003-12-10 10:27:52
    Temat: windows 2000 beta 3 legalnosc
    Od: "kk" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam. Posiadam takowy, oryginalna płyta CD i pudełko nic poza tym. Mozna to
    jakoś zarejestrowaqć i używać w domu legalnie, co z dostepnością
    oprogramowania dla takiego systemu?

  • 2. Data: 2003-12-10 11:49:07
    Temat: Re: windows 2000 beta 3 legalnosc
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Posiadam takowy, oryginalna płyta CD i pudełko nic poza tym. Mozna
    > jakoś zarejestrowaqć i używać w domu legalnie, co z dostepnością
    > oprogramowania dla takiego systemu?

    a nie ma licencji na CD-romie?

    Bronek

  • 3. Data: 2003-12-11 01:06:38
    Od: Arkadesh Dreadful <a...@g...removethispart.pl>

    kk wrote:
    > Witam. Posiadam takowy, oryginalna płyta CD i pudełko nic poza tym. Mozna to
    > jakoś zarejestrowaqć i używać w domu legalnie, co z dostepnością
    > oprogramowania dla takiego systemu?

    O ile pamietam bety zazwyczaj sa oblozone ograniczeniami co do czasu i
    warunkow korzystania z nich. Nie przyslali ci 'complimentary copy'
    finalnej wersji? Jak testowalem 98 to dostalem :)

    pzdr
    Arkadesh

  • 4. Data: 2003-12-11 01:36:09
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arkadesh Dreadful" <a...@g...removethispart.pl> wrote in message
> [...]
    > warunkow korzystania z nich. Nie przyslali ci 'complimentary copy'
    > finalnej wersji? Jak testowalem 98 to dostalem :)

    Niesamowite.
    Buzdygan znowu zmienił skórę.

  • 5. Data: 2003-12-11 07:36:40
    Od: "kk" <t...@g...pl>

    Arkadesh Dreadful <a...@g...removethispart.pl> napisał(a):

> [...]
    > warunkow korzystania z nich. Nie przyslali ci 'complimentary copy'
    > finalnej wersji? Jak testowalem 98 to dostalem :)

    Płytę otrzymałem od znajomego, ma na opakowaniu wypisany klucz, z tym że w
    czasie instalacji nie potrzebowałem go w ogóle. Jest to inna kompilacja
    systemu, podejrzewam więc, że nie musi działać z wieloma innymi programami.
    Jak sprawdzić, czy legalnie mogę wykorzystywać Win2000 Pro BETA 3 ?
    Na stronie micro$ nic nie piszą na ten temat.
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-12-11 07:46:47
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <br96q8$joq$1@inews.gazeta.pl>, kk wrote:
> [...]
    > Jak sprawdzić, czy legalnie mogę wykorzystywać Win2000 Pro BETA 3 ?
    > Na stronie micro$ nic nie piszą na ten temat.

    Zrób rzecz egzotyczną - zapytaj producenta.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-12-11 11:18:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Niesamowite.
    > Buzdygan znowu zmienił skórę.

    Ty już chyba masz jakąś obsesję, że w każdym widzisz mnie. :(

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 8. Data: 2003-12-11 13:25:23
    Od: Arkadesh Dreadful <a...@g...removethispart.pl>

    poilkj wrote:
    > "Arkadesh Dreadful" <a...@g...removethispart.pl> wrote in message
    >
    > Niesamowite.
    > Buzdygan znowu zmienił skórę.

    Wypraszam sobie... Co to jedno imie na jednego czlowieka w tym kraju
    przypada?

    pzdr
    Arkadesh