    From: szpakuu <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 11 Dec 2003 18:21:43 +0100

    Crazy Russian wrote:

    > do
    >
    > Jezeli pracownik nieszczesnego TPSA nie zaznaczyl w komputerze (w
    > systemie), ze rezygnujesz z uslug to masz problem. Zadzwon do nich niech
    > sprawdza. Bedziesz chociaz wiedzial na czym stoisz
    > pzdr
    > darek

    Całe TPSA to teraz jeden wielki burdel. Sami nie wiedzą co mają i o co się
    do kogo doczepić.
    Wziąłem i podpisałem z nimi umowę na neostradę.
    A że w domu mam 2 komputery (co mi dzieciaki mają grzebać w moich plikach)
    to potrzebowałem inny modem niż ten ich Sagem i wcale go nie pobierałem
    (tak też w telepunkcie zostało odnotowane).
    A tu w pewnym momencie niespodzianka - faktura za modem do neostrady - bo
    mam neostradę i mam płacić.
    Oczywiście zareklamowałem. Miesiąc od reklamacji dawno minął a oni dalej nie
    mogą dojść co i jak (do tej pory nie ma odpowiedzi na reklamację).
    TOTALNY BURDEL.

    --
    s...@p...onet.pl