    From: "Stempel" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA - czy oni są normalni ?!
    Date: Thu, 15 Apr 2004 13:12:38 +0200

    Witam

    Niedawno wynająłem mieszkanie .. lokator który się wprowadził bez mojej
    zgody podłączył sobie do mojego mieszkania telefon ?! Chciałem sprawdzić czy
    jest to możliwe i zadzwoniłem na 913 - kobieta z którą rozmawiałem nie
    chciała mi podać numeru telefonu w moim mieszkaniu bo nie znałem nazwiska na
    które telefon został założony (lokator podał fałszywe nazwisko albo mi albo
    TPSA) więc zadzwoniłem na niebieską linię tym razem pan po tym jak
    wyjaśniłem całą sytuację oznajmił mi że lokator może sobie podłączyć telefon
    do nieswojego mieszkania na podstawie umowy najmu (której jeszcze nie
    spisaliśmy) ale nie może mi podać nazwiska na jakie jest założony telefon bo
    nie znam tego numeru ! I co najśmieszniejsze w tym wszystkim ja jako
    właściciel mieszkania nie mogę tego telefonu odłączyć bo nie ja go założyłem
    !! "Lokator przekrętas " spisał na kolanie jakąś tam umowę wynajmu podając
    na pewno fałszywe swoje jak i moje dane i założył sobie telefon w moim
    mieszkaniu .. od kilku tygodni nie pojawia się tam i co ja mam dalej robić ?
    Nie mogę niczego się dowiedzieć i telefonu zdemontować też nie mogę :-)

    ps. Jeśli nie chcecie płacić rachunków TPSA spiszcie umowę najmu sami z sobą
    w ten sposób właściciel: Kubuś Puchatek .. biorący w najem: Szewczyk
    Dratewka .. a TPSA i na podstawie tego świstka TPSA podłączy wam telefon
    nie sprawdzając czy przypadkiem nie chcecie ich oszukać... dzwońcie ile
    wlezie a rachunki niech płaci Szewczyk Dratewka -TPSA na pewno ma jego adres
    !!