  • Data: 2004-04-18 00:52:47
    Temat: Re: TPSA - czy oni są normalni ?!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404180025250.-528113@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Secundo: telefon nie jest jego.

    Zakładając, że wynajmujący już nie wynajmuje, to czyj ewentualnie może być
    ten aparat telefoniczny? Zresztą ja go nie proponowałem kraść, tylko
    odłączać od linii, skoro komuś przeszkadza. Jeśli masz skrupuły w tym
    względzie, to można oddać do biura rzeczy znalezionych i niech czeka na
    prawowitego właściciela - z tym, że to cokolwiek przesadna ostrożność moim
    zdaniem. W praktyce nie podejrzewam, by ktokolwiek był zainteresowany jego
    odzyskaniem lub miał możliwość udowodnienia, że jest