  • Data: 2005-09-24 12:17:08
    Temat: Re: TPSA- PROBLEM
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Critu [Sat, 24 Sep 2005 11:16:20 +0200]:

    > Jeśli nie masz możliwości założenia innego netu ja z neo
    > to niestety ale jesteś skazany na TELEKOMPROMITACJE POLSKA SA

    A owszem, ale to tez idzie po ludzku rozwiazac: znalezc
    z 1-2 sasiadow ktorzy z netu tez korzystaja albo chca
    korzystac, wykupic najtanszego DSLa ~190 brutto/m-c albo
    tego 512 za 230 brutto/m-c i go ladnie podzielic na te
    2-3 osoby. Jak dobrze podzielic to wyjdzie jakosc lepsza
    niz tej NEO+ 128kBps a cena mniej wiecej porownywalna.
    No i raz, brak limitow, dwa, to jednak _jest_ 256 czy 512
    a nie tak jak w NEO+, raz jest raz nie ;)

    Kira