  • 1. Data: 2006-01-06 22:04:15
    Temat: TPD w aster i hub DC
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    na jakiej zasadzie aster robi usługe TPD (czyli, daja klientom katalog
    na serwerze oraz katalog publiczny: wolna amerykanka,
    http://www.aster.pl/newsite/141.html#link3 )

    jak rozni dostawcy dają dostep do HUBa DC w sieci( np. tutaj, na dole
    jest info o tym http://k.pl/main.php?dzial=aktualnosci_archiwum.php

    i jak to wszystko ma się do działań opisanych pod linkiem:
    http://policja.koszalin.pl/zdarzenia.php

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-01-06 22:40:34
    Temat: Re: TPD w aster i hub DC
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    icek wrote:

> [...]
    > jest info o tym http://k.pl/main.php?dzial=aktualnosci_archiwum.php
    >
    > i jak to wszystko ma się do działań opisanych pod linkiem:

    dupa jasiu. to wszystko na ten temat. resztę zobacz pod linkiem
    http://www.bądźklarowny.pl a jesli nie rozumiesz to tutaj:
    http://www.wyrażajsiępoludzku.pl

    pzdr
    agryppa

  • 3. Data: 2006-01-06 23:27:58
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    > dupa jasiu. to wszystko na ten temat. resztę zobacz pod linkiem
    > http://www.bądźklarowny.pl a jesli nie rozumiesz to tutaj:
    > http://www.wyrażajsiępoludzku.pl
    tego sie obawiałem..

    a tak powaznie, na jakiej podstawie, legalne jest udostępnianie
    przestrzeni dyskowej ludziom, przy czym są katalogi publiczne - dla
    wszystkich - gdzie kazdy moze zapisywac i odczytywać dane (moze byc tak,
    ze ludzie publicznie udostępnią filmy/muze/soft cokolwiek
    domniemam, ze skoro robi to moloch jak kablówka Aster City, to jest to
    legalne, choc moze sie myle. Jeśli jest to legalne/nielegalne to na
    jakiej podstawie.

    a na jakiej podstawie legalne są huby direct connecta istniejące w wielu
    sieciach osiedlowych. Tam po podłączeniu się, ludzie opróćz wymiany
    wiadomosci tekstowych mają takze mozliwosc wyszukiwania plików i
    pobierania ich od siebie. Czy to jest nielegalne, tzn. utworzenie
    takiego huba? To ze ktos wykorzysta to w sposob nielegalny, pociaga
    jakos do odpowiedzialnosci własciciela serwera na ktorym są udostępnione
    nielegalne treści?

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-01-07 00:42:02
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 00:27:58 +0100, icek napisał/napisała:
> [...]
    > takiego huba? To ze ktos wykorzysta to w sposob nielegalny, pociaga
    > jakos do odpowiedzialnosci własciciela serwera na ktorym są udostępnione

    1. Nie ma juz ASTER CITY - jest Aster
    2. Wczytaj sie w regulamin TPD. User wrzuca pliki na wlasna odpowiedzielnosc
    i kazde zlamanie prawa bedzie przez ASTER udokumentowane na wniosek policji
    etc..
    3. Odstaw piwo czy inne srodki dopingujace i naucz sie jasno formulowac
    zapytania...

    Ps. Jakbys postawil w sieci serwer ftp i dal do niego dostep znajomym, bez
    wyraznego regulaminu, to pewnie by Cie PG udupila :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 5. Data: 2006-01-07 11:02:13
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Papik napisał(a):

    > 1. Nie ma juz ASTER CITY - jest Aster
    ok
    > 2. Wczytaj sie w regulamin TPD. User wrzuca pliki na wlasna odpowiedzielnosc
    > i kazde zlamanie prawa bedzie przez ASTER udokumentowane na wniosek policji
    > etc..
    to własnie mnie interesuje najbardziej
    > 3. Odstaw piwo czy inne srodki dopingujace i naucz sie jasno formulowac
    > zapytania...
    zadne piwo ani zaden inny doping,
    ale 38 stopni i kuracja antybiotykami

    > Ps. Jakbys postawil w sieci serwer ftp i dal do niego dostep znajomym, bez
    > wyraznego regulaminu, to pewnie by Cie PG udupila :)
    a taki HUB DC?
    on wyraznie wymaga aby udostępnić coś..
    nie powiem, mysle o uruchomieniu takich usług, ale nie wiem jak to
    ugryźć aby było ok dla PG

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2006-01-07 14:49:53
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 12:02:13 +0100, icek napisał/napisała:
    > ugryźć aby było ok dla PG

    Moim zdaniem nigdy nie bedzie OK, zawsze cos znajda :)

  • 7. Data: 2006-01-07 16:12:40
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Papik napisał(a):

    > Moim zdaniem nigdy nie bedzie OK, zawsze cos znajda :)
    czyli ani TPD nie stawiac, ani HUBa DC nie robic?
    hmm :(
    not good

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2006-01-07 16:20:34
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 17:12:40 +0100, icek napisał/napisała:
    > czyli ani TPD nie stawiac, ani HUBa DC nie robic?
    > hmm :(
    > not good

    Wiesz, mozes ztak sformuowac umowe, ze nie odpowiadasz za dane, kasujesz
    kase tylko za udostepnienie miejsca.. Robisz logi i w razie czego jestes w
    stanie udostepnic je PG :)
    Z doswiadczenia wiem,ze oni nie pytaja o logi etc, wpadaja, konfikuja
    maszyne i wypadaja :D

  • 9. Data: 2006-01-07 17:04:18
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Papik napisał(a):

> [...]
    > stanie udostepnic je PG :)
    > Z doswiadczenia wiem,ze oni nie pytaja o logi etc, wpadaja, konfikuja

    hmm
    maszyne to moga sobie wziasc :)
    mi na niej nie zalezy.. ale chodzi mi o to bym ja był czysty

    --
    pozdros
    icek