  • 1. Data: 2006-07-03 12:19:14
    Temat: TP SA ?? Mam doument z rozwązaną umową a TP SA mówi że nie mają - Dalej obciążają mnie fakturą - POMOCY !!!
    Od: "BlueAngel" <b...@w...pl>

    Witam wszystkic zainteresowanych moim problemem.

    Pół roku temu wydzierżawiłem od TP SA Modem LiveBox ale po miesiącu zdałem
    go (nie spisywał się jak wszystko inne), oczywiście mam dokument ZDAWCZY
    podpisany przez pracownika TP.
    Po kilku miesiącach zauważyłem że nadal pobierają odemnie opłate za jego
    dzierżawienie. Zgłosiłem reklamacje poczym otrzymałem odmowe z dopiskiem, że
    decyzja kończy drogę postepowania reklamacyjnego i w dalszych roszczeniach
    mogę dochodzić przed sądem.

    Moje pytanie dotyczy odszkodowania gdyż jestem chory na depresje i nerwice a
    dana sytuacja spowodowała pogorszenie mojego zdrowia. Czy wiec mogę rościć
    prawo o odszkodowanie od TP SA?
    Oczywiście wracając do dokumentu o rozwiązanie i zdanie tego modemu mam
    czarno na białym że zdałem w końcu zostało to potwierdzone podpisem ich
    pracownika.

    Prosze o Pomoc i ewentualne wskazówki i zalecenia.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-07-03 13:07:09
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    BlueAngel napisał(a):
> [...]
    > Oczywiście wracając do dokumentu o rozwiązanie i zdanie tego modemu mam
    > czarno na białym że zdałem w końcu zostało to potwierdzone podpisem ich

    1. wyluzować się. masz w końcu papiery.
    2. płacić bezsporną cześć, czyli bez tych 10zł/mc.
    3. czekać (lub nie) na sprawę sądową z ich strony.
    4. reklamować co miesiąc te 10zł.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-07-03 14:01:11
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    BlueAngel wrote:
> [...]
    > go (nie spisywał się jak wszystko inne), oczywiście mam dokument ZDAWCZY

    Skoro masz papier to im wyslij ksero razem z reklamacją

  • 4. Data: 2006-07-03 14:41:29
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I mieć odłączoną linię telefoniczną po powiedzmy 20 dniach...
    JaC

  • 5. Data: 2006-07-03 14:57:25
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    666 napisał(a):
    > I mieć odłączoną linię telefoniczną po powiedzmy 20 dniach...

    ...i nieźle na tym zarobić... obniżenie o 1/30 opłat abonamentowych za
    każdy dzień niedostępności telefonu oraz neostrady oraz do tego 1/15
    średniej wysokości faktury z ostatnich trzech miesięcy odszkodowania za
    dzień niedostępności usługi powszechnej (telefon) i odszkodowanie w
    wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za neostradę. :>

    Mi na przykład za uszkodzenie linii telefonicznej (abonament darmowe
    wieczory i weekendy) i neostrady (512kbps) trwające 2 dni przyznano po
    reklamacji w sumie 38,90 zł z VAT zwrotu. Miesięcznie jakieś 600 zł
    wychodzi - nawet na taksówki starczy, nie tylko na telefon zastępczy. ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-03 14:59:44
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    666 napisał(a):
> [...]

    wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za neostradę. :>

    Mi na przykład za uszkodzenie linii telefonicznej (abonament darmowe
    wieczory i weekendy) i neostrady (512kbps) trwające 51 godzin przyznano
    po reklamacji w sumie 38,90 zł z VAT zwrotu. Miesięcznie jakieś 500 zł

  • 7. Data: 2006-07-03 15:08:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > po reklamacji w sumie 38,90 zł z VAT zwrotu. Miesięcznie jakieś 500 zł
    > wychodzi - nawet na taksówki starczy, nie tylko na telefon zastępczy. ;)

    Dokładnie, pod warunkiem że jest jakaś alternatywa dla TPSA w danej
    lokalizacji :)

    p. m.

  • 8. Data: 2006-07-03 18:14:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BlueAngel wrote:

    > Prosze o Pomoc i ewentualne wskazówki i zalecenia.

    To co radzili inni, plusz poszukaj w okolicy alternatywy dla telekomuny.

  • 9. Data: 2006-07-03 19:03:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    BlueAngel [###b...@w...pl.###] napisał:

    Normalnym nastepstwem wysłania kretyńskiego rachunku nie jest nagłe
    pogorszenie się zdrowia adresata, toteż na gruncie polskiego prawa
    masz niewielkie szanse na odszkodowanie.

  • 10. Data: 2006-07-11 08:57:00
    Od: w...@p...onet.pl

    > Dokładnie, pod warunkiem że jest jakaś alternatywa dla TPSA w danej
    > lokalizacji :)

    dokladnie? chyba jednak nie, bo o ile ustawowe kwoty za wylaczony telefon
    przejda, to juz za neostrade nie bardzo, bo to nie jest "usluga telefoniczna"

    pozdrawiam
    d.