eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTP SA ?? Mam doument z rozwązaną umową a TP SA mówi że nie mają - Dalej obciążają mnie fakturą - POMOCY !!! › TP SA ?? Mam doument z rozwązaną umową a TP SA mówi że nie mają - Dalej obciążają mnie fakturą - POMOCY !!!
    From: "BlueAngel" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP SA ?? Mam doument z rozwązaną umową a TP SA mówi że nie mają -
    Dalej obciążają mnie fakturą - POMOCY !!!
    Date: Mon, 3 Jul 2006 14:19:14 +0200

    Witam wszystkic zainteresowanych moim problemem.

    Pół roku temu wydzierżawiłem od TP SA Modem LiveBox ale po miesiącu zdałem
    go (nie spisywał się jak wszystko inne), oczywiście mam dokument ZDAWCZY
    podpisany przez pracownika TP.
    Po kilku miesiącach zauważyłem że nadal pobierają odemnie opłate za jego
    dzierżawienie. Zgłosiłem reklamacje poczym otrzymałem odmowe z dopiskiem, że
    decyzja kończy drogę postepowania reklamacyjnego i w dalszych roszczeniach
    mogę dochodzić przed sądem.

    Moje pytanie dotyczy odszkodowania gdyż jestem chory na depresje i nerwice a
    dana sytuacja spowodowała pogorszenie mojego zdrowia. Czy wiec mogę rościć
    prawo o odszkodowanie od TP SA?
    Oczywiście wracając do dokumentu o rozwiązanie i zdanie tego modemu mam
    czarno na białym że zdałem w końcu zostało to potwierdzone podpisem ich
    pracownika.

    Prosze o Pomoc i ewentualne wskazówki i zalecenia.
    Dziekuje