  • 1. Data: 2006-07-03 13:05:14
    Temat: Odszkodowanie od gminy
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    Witam grupowiczów.

    Czy ma ktoś wyrok o odszkodowanie od gminy za niedostarczenie lokalu
    socjalnego,zamiennego lub tymczasowego "kwaterunkowemu lokatorowi" ??
    Bo trzeba podobno wykazac szkode, a utracone kożyści nie wiem czy są szkodą?

  • 2. Data: 2006-07-03 14:19:00
    Temat: Re: Odszkodowanie od gminy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dekretowiec napisał(a):

    > Czy ma ktoś wyrok o odszkodowanie od gminy za niedostarczenie lokalu
    > socjalnego,zamiennego lub tymczasowego "kwaterunkowemu lokatorowi" ??
    > Bo trzeba podobno wykazac szkode, a utracone kożyści nie wiem czy są szkodą?

    A tym być eksmitowanym, czy eksmitującym?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-03 19:25:36
    Od: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    sądy orzekają
    odszkodowanie w wysokości różnicy
    pomiędzy czynszem rynkowym a tym
    płaconym przez "wyeksmitowanego"
    lokatora,

    dowód z opinii biegłego konieczny
    i o niego należy od razu wnosić
    bo w tym przypadku nie ma innych
    możliwości dowodowych -
    przynajmniej ja się nie spotkałem

    m.

  • 4. Data: 2006-07-03 20:10:45
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    dzieki za odpowiedz, bede wniosil o bieglego

    Mam wyrok eksmisyjny na "lokatora" który dostał przydział do zamieszkiwania
    w moim domu za czasów tej samozwańczej organizacji przestępczej która
    rządziła Polską od 1944-1989r.

    Nie chce mu zle, załatwiłem mu w wyroku lokal socjalny, bo sie nie stawil na
    rozprawe i sad orzekl bez lokalu dla niego. Ja wtepędy do niej zeby skarzyla
    w tym punkcie i sie udalo.
    Tyle ze gmina zupelnie to olala i od roku nie daje lokalu, wynajmuje sporo ,
    bo są ogloszneia w prasie, sprzedaje mieszkan sporo , bo sa wywieszki w
    gminie, uszczuplajac zasób mieskzniowy gminy, ale nie daje tego lokatorowi.
    Zarem to ja ponosze na razie koszty bezprawenego działania gminy.