  • 61. Data: 2009-04-10 10:45:07
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    > A teraz wyjaśnij jakie są szanse, że rowerzysta przewróci się pod koła i
    > idący po chodniku pieszy przewróci się pod koła.

    Oj chyba nie byłeś nigdy nawalony. A jak nie byłeś to nie dyskutuj.

  • 62. Data: 2009-04-10 10:47:33
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    > Prowadzący to nie poruszający się ;-)
    > Tak, co do zasady poruszający się dostaje mandat ;)

    A jak jest leżący to jest pełzający. Tak czy srak się porusza. No chba że
    umarł z przepicia :)))

  • 63. Data: 2009-04-10 11:01:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Oj chyba nie byłeś nigdy nawalony.

    Wiesz co to jest rachunek prawdopodobieństwa?
    Czy jezdni od chodnika nie odróżniasz?

  • 64. Data: 2009-04-11 14:42:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > A teraz wyjaśnij jakie są szanse, że rowerzysta przewróci się pod koła i
    > idący po chodniku pieszy przewróci się pod koła.

    Cóż, w okolicy jest jedna czy dwie osoby nadużywające alkoholu.

    Póki co na ulicy zalegała tylko jedna baba. Piesza. Dwa razy.

    Rowerzystów - zero.

    > Gdyby pedalarze tak chętnie nie pchali sie na drogi nie byłoby problemów.

    Aha. "Pedalarze"... Cóż, ciężko od palanta twojego pokroju oczekiwać
    choćby prób obiektywnego myślenia.

  • 65. Data: 2009-04-11 14:45:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > A jeżeli to ten rower rozpędzi się do dużej prędkości z jakiejś góry i
    > będzie gnał między pieszymi, a ten samochód będzie za dnia wolno telepał
    > się jakąś wiejską dróżką za dnia?

    Jak zatrzymasz jednym ruchem ręki samochód, którego kierowca nie
    chce/nie potrafi się zatrzymać, to porozmawiamy ;)

  • 66. Data: 2009-04-11 16:26:31
    Od: o...@t...pl

    > Rozr nia.
    > Ten na chodniku podpada pod mandat. ;-)

    Nieprawda. Jak opisywalem, kumpel za jazde rowerem po spozyciu po
    chodniku dostal wyrok wiezienia w zawiasach oraz utrate prawka na 2
    lata.
    --
    Olleo

  • 67. Data: 2009-04-11 17:12:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik o...@t...pl ...

    > Nieprawda. Jak opisywalem, kumpel za jazde rowerem po spozyciu po
    > chodniku dostal wyrok wiezienia w zawiasach oraz utrate prawka na 2
    > lata.

    no przeciez nie o to chodziło...
    Cavallino pisał o zasadzie obowiązujacej dla trzezwych - dodac trzeba ze na
    szczescie w wiel miejscach i w sporym przedziale czasowym ta zasada nie
    obiwazuje.

  • 68. Data: 2009-04-11 19:03:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    >ciężko od palanta mojego pokroju oczekiwać
    > choćby prób obiektywnego myślenia.

    Nie da się ukryć.

  • 69. Data: 2009-04-11 19:08:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Cavallino pisał o zasadzie obowiązujacej dla trzezwych - dodac trzeba ze
    > na
    > szczescie w wiel miejscach i w sporym przedziale czasowym ta zasada nie
    > obiwazuje.

    Zgadza się.
    Powinno jej w ogóle nie być, a w zamian zakaz wjazdu na jezdnię.

  • 70. Data: 2009-04-11 21:09:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:
    > w wiadomości news:

    > Nie da się ukryć.

    Przynajmniej zaczynasz dostrzegać swój problem.

    Aha: masz też dziwny problem z poprawnym cytowaniem. Bardzo się
    dopraszasz o naukę, jak tego w przyszłości unikać.