  • 1. Data: 2003-01-16 16:24:38
    Temat: Zagraniczne prawo jazdy a polskie prawo ??
    Od: "AnThRaX" <a...@m...pl>

    Witam.
    Z góry przepraszam jak jush się pojawiła odpowiedz na podobne pytanie,
    ale udzielam się tutaj pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość.

    Wymieniłem polskie prawo jazdy na austryjackie bo miałem taką możliwość bez
    robienia
    kursu tam za granicą. Obecnie mieszkam jeszcze w Polsce, ale zamierzam po
    skończeniu
    szkoły wyjechać tam. Moje pytanie jest następujące. Czy mogę się poruszać
    pojezdem na
    polskich tablicach rejestracyjnych na austryjackim prawo jeździe ?? Czy
    potrzebuje jeszcze
    jakiś dokument ??
    Byłem dzisiaj się zapytać o tą sprawę w urzędzie miejskim w wydzialem
    komunikacji.
    Po upływie 15 s. o mały włos nie uszkodził bym tej pani co sobie siedziała
    za tym okienkiem,
    bo miała duże problemy ze zrozumniem mojego problemu.

    --
    Outzdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-16 16:39:31
    Temat: Re: Zagraniczne prawo jazdy a polskie prawo ??