  • 1. Data: 2006-06-23 17:27:39
    Temat: Szukam nowelizacji Ustawy o Finansach Publicznych, proszę o POMOC!
    Od: "majesko" <c...@k...pl>

    Szukam w sieci najnowszej wersji tej ustawy, jednak w sejmie/lexie widnieje
    tylko zapis wchodzacy w zycie 1 stycznia 2006. Wiem ze w kwietniu bądź maju
    była jakaś nowelizacja lub któraś z innych ustaw nowelizowała tę o którą
    pytam. Będę wdzięczny za wskazówkę gdzie szukać, nie chodzi mi nawet o tekst
    ujednolicony ale sama ustawe nowelizujacą. Potrzebuje dosyć pilnie bo
    szefowa kazała mi nauczyć się na pamięć w najnowszej z mozliwych wersji ;) Z
    gory serdecznie dzięki wszystkim za pomoc.

  • 2. Data: 2006-06-23 17:52:04
    Od: BartoszP <b...@B...pl>

    majesko napisał(a):
> [...]
    > szefowa kazała mi nauczyć się na pamięć w najnowszej z mozliwych wersji ;) Z
    > gory serdecznie dzięki wszystkim za pomoc.

    Co do nowelizacji to niestety Ci nie pomogę, ale czy możesz podać mi
    link do tej wchodzącej w życie 1 stycznia? Będę wdzięczny.

    --
    pozdr
    BartoszP

  • 3. Data: 2006-06-23 19:32:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    majesko napisał(a):
> [...]
    > szefowa kazała mi nauczyć się na pamięć w najnowszej z mozliwych wersji ;) Z
    > gory serdecznie dzięki wszystkim za pomoc.

    wg Sejmu obowiązujący jest ten tekst
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052492104&type=3&name=D20052104Lj.pdf

    M.

  • 4. Data: 2006-06-24 07:54:24
    Od: "majesko" <c...@k...pl>

    > wg Sejmu obowiązujący jest ten tekst
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052492104&type=3&name=D20052104Lj.pdf

    tak ten znam, ale dziękuję
    niestety w kwietniu badz maju pojawila sie jakas zmiana, tylko nie wiem czy
    oddzialna ustawa czy tez inna ustawa zmienia zapisy w tej z 1 stycznia. Nie
    moge tego znalezc, dlatego pytalem czy ktos moze zna tytul ustawy
    zmieniajacej badz jej date uchwalenia. Moze ktos bedzie tak laskawy i
    sprawdzi to w programie Lex ktory ma najswiezsza aktualizacje. Chodzi o
    ostatynie zmiany do "Ustawy o finansach publicznych".

  • 5. Data: 2006-06-24 07:55:14
    Od: "majesko" <c...@k...pl>

    > Co do nowelizacji to niestety Ci nie pomogę, ale czy możesz podać mi link
    > do tej wchodzącej w życie 1 stycznia? Będę wdzięczny.

    skorzystaj z linka podanego juz w tym watku

  • 6. Data: 2006-06-24 09:56:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    majesko napisał(a):
> [...]
    > sprawdzi to w programie Lex ktory ma najswiezsza aktualizacje. Chodzi o
    > ostatynie zmiany do "Ustawy o finansach publicznych".

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20052492104

    Link Akty zmieniające

    M.

  • 7. Data: 2006-06-24 13:58:42
    Od: "majesko" <c...@k...pl>

    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20052492104

    > Link Akty zmieniające

    dziękuję ponownie, ale tam tez niestety byłem, po prostu nawet w sejmie leza
    stare rzeczy