  • 1. Data: 2003-12-21 22:58:48
    Temat: Szok
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Pozwolcie grupowicze ze na sam początek zacytuje list któy wysłałem do
    "Newsweeka", a potem zadam kilka pytań :

    "Dobry Wieczór !

    Z listy adresowej wybrałem akurat Panią nie wiem czy był to traf szczęśliwy
    ale czytam "Newsweeka" od początku i wiem że napewno "gazeta" nie przejdzie
    obojętnie koło tego problemu, choć nie do końca jestem pewien czy pisze do
    właściwego działu a rzecz rozgrywa sie na pograniczu kultury i dobrego
    wychowania...
    Mam 22 lata i mogę się jeszcze uznać za młodzieńca, który wie co jest
    "Trendy", a co nie, poznał nutkę końcowa PRL-u (czyli lata 80), Miłośnika
    historii XX-wieku ale zarazem młodzieńca który wychował się w okresie
    niesamowitych przemian nie tylko ustrojowych ale i dotyczących dobrego
    wychowania czy tez zwykłych wartości rodzinnych. Można wiec uznać na wstępie
    iż do końca socjalizmem skażony nie jestem ale za czystego kapitalistę się
    nie uważam.
    Po co ten długi wstęp ? A to się zaraz okaże.
    Otóż jest taka komercyjna stacja muzyczna z oddziałem (na moje nieszczęście)
    w Polsce, jest to "MTV". Od jakiegoś czasu choć nie długiego emitowany w
    niej jest program o dziwnej nazwie "Doggy Fizzle Tellevizzle". Osobą
    prowadząca jest nikt inny ale sam Snoop Doggy Dog, znany z tego iż w dzień w
    jego teledyskach kobiety noszą bieliznę, lecz w nocy o dziwo te same
    niewiasty już gdzieś ją gubią w tajemniczy sposób...
    Do tej pory oglądałem tylko dwa odcinki tego zjawiska, ale aż po dwóch mogę
    stwierdzić że to ogromna katastrofa i szkodliwe dzieło które bądź co bądź
    wyniszcza umysły naszych jeszcze nie tak bardzo zdemoralizowanych
    nastolatków. Proponuje choć przez chwile obejrzeć to o czym pisze i zrozumie
    Pani o czym mowie.
    Ten program to papka zrobiona m.in. z całkowitego braku poszanowania wobec
    jednostki, tolerancji do powszechnie obowiązującego prawa i jego
    przedstawicieli czy tez zadawania cierpienia bliskim... Mógłby pisać i pisać
    lecz podam kilka istotnych przykładów.
    1) W każdym odcinku afroamerykanie biją stróżów prawa, ktoś powie to nie u
    Nas to w USA, tylko że Nasze dzieci to też oglądają i co zrobi jakiś
    przyćpany od marihuany albo amfy "blokers" po obejrzeniu tego "show" ?
    Wyjdzie przed blok i zacznie okładać "Niebieskich:...
    2) W każdym odcinku życie pokazane jest w sposób nieprawdziwy. Prowadzący
    raz po raz używa wulgarnego słownictwa, wskazuje sposoby postępowania dla
    swoich fanów, jest nie jako ich nędznym autorytetem który rujnuje ich nie
    ukształtowane w pełni umysły...
    3) Nie wiem pod co to podciągnąć, ale w dwóch oglądanych przeze mnie
    odcinkach przemoc przewija się z seksem i brakiem poszanowania do bliźniego.
    Widziałem scenę w której jeden mężczyzna ucina rękę drugiemu (sztuczna co
    prawda) po czym obaj wpadają w sadystyczny śmiech na tle cieknącej
    (sztucznej) krwi. O to co a tak dla żartu jeden "koleś" uciął drugiemu rękę
    a tak dla jaj.

    Osoba starsza lepiej wykształcona ode mnie (jestem w trakcie studiów)
    zauważy więcej niebezpiecznych treści w tym przekazie i podejrzewam że
    napewno będzie bardziej zbulwersowana tym ze taki program jest nie dość ze
    emitowany w telewizji niekodowanej to jeszcze około 16:00-17:00, czyli wtedy
    kiedy znudzony 13-latek przychodzi do domu ze szkoły i zazwyczaj odpoczywa
    przed telewizorem...
    Można by tu pisać i pisać stworzyć nawet epopeje na temat zagrożeń dla
    prawidłowego rozwoju dzieci wytwarzanych przez media w Naszym chorym kraju
    ale od takich drobnych spraw należałoby zacząć zważywszy na to że dziś
    rodzice są zabiegani i nie kontrolują tego co ich pociechy "tankują" do
    głowy. Przecież dzięki właśnie takim patologią które kształtują dzieci cała
    Polska usłyszała że gimnazjaliści dolali matematyczce "Kręta" do rur.

    We wstępie zaznyczylem iż jest on ważny przynajmniej z mojego punktu
    widzenia. Wychowałem się jeszcze w czasach fartuszków szkolnych i kijka jako
    solidnej metody wychowawczej ale dziękuje Rodzica, Bogu, Pedagogom że
    jeszcze im się chciało że jeszcze mieli czas, sile i chęci żeby dorzucić
    pozytywne 5 groszy do mojego prawidłowego rozwoju, Ale czy dziś komuś się w
    szkole chce ? czy Rodzice mają czas ? Czy Bóg opuścił ten strajkujący i
    skorumpowany kraj ? Gdzie ten spokój i harmonia ?
    Pozostał tylko wyścig szczurów i telewizja która rujnuje Nasza młodzież,
    Naszą przyszłość.
    Wyrażam tylko głęboką nadzieje ze po ostatnim odcinku "papki" nikt nikomu
    nie uciął integralnej części ciała.
    Dziękuje ze mogłem to napisać i Pani wysłać, może dział kultura będzie coś
    chciał z tym zrobić bo w "MTV" nawet nie odpowiedziano na list w którym
    wskazałem na istotne uchybienia w ich przekazie."

    Pytanie 1 : Kto nadzoruje w Polsce media prywatne ? Czy jest to KRRiTV ?
    Pytanie 2 : Kto może sie zainteresowac tym negatywnym przekazem oprócz mnie
    ?

    Drobna uwaga : Z racji mojego wieku (a jestem jeszcze szczylem) prosze o
    wyrozumiałośc dla mnie a
    przede wszystkim o powstrzymanie sie od komentarzy
    typu "Ty i tak Świata nie zmienisz"
    bo widać ze mi sie chce.

    Pozdrowienia dla grupy !

  • 2. Data: 2003-12-21 23:52:32
    Temat: Re: Szok
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "zajac" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    Sorki ze bede odpowiadal na posta a nie na pytania na koncu :) bo uwazam ze
    to pierdoly ...

    > Mam 22 lata

    skoncz studia i takie tam ... a potem pogadamy ...
    zajmij sie waznymi rzeczami a nie takimi pierdolami ...

> [...]
    > jeszcze im się chciało że jeszcze mieli czas, sile i chęci żeby dorzucić
    > pozytywne 5 groszy do mojego prawidłowego rozwoju,

    cholera starszy jestem (niewiele ale jednak) i nie pamietam kijka ...
    fartuszki to moze, ale kijek ??? cos tutaj niepasi ...

    > Czy Bóg opuścił ten strajkujący i skorumpowany kraj ?

    No i wszystko jasne ...

    > Pozostał tylko wyścig szczurów i telewizja która rujnuje Nasza młodzież,

    Nasza to bedzie wtedy kiedy bedziesz mial sam dziecko ... teraz to jest
    czyjas mlodziez ... albo raczej ta TV rujnuje Ciebie ...

    > Wyrażam tylko głęboką nadzieje ze po ostatnim odcinku "papki" nikt nikomu
    > nie uciął integralnej części ciała.

    niepodoba sie to po co to ogladasz ??? naprawde nie rozumiem takich
    pieniaczy i "ulepszaczy spolecznych" jak ty ...

    > Dziękuje ze mogłem to napisać i Pani wysłać, może dział kultura będzie coś
    > chciał z tym zrobić bo w "MTV" nawet nie odpowiedziano na list w którym
    > wskazałem na istotne uchybienia w ich przekazie."

    Zawsze mily, zawsze uczynny nawet jak jak komus kolo dupy robi ... kopia
    zachowania o.Rydzyka ?
    a na co mieli odpowiadac ? na slowa jakby zywcem wziete z ust o.Rydzyka ?

    > Pytanie 1 : Kto nadzoruje w Polsce media prywatne ? Czy jest to KRRiTV ?

    ano nadzoruje

    > Pytanie 2 : Kto może sie zainteresowac tym negatywnym przekazem oprócz
    > mnie ?

    ludzie jakos maja taka perwersyjna przyjemnosc dopieprzania sie do glupot i
    malo waznych spraw ... ale oprocz zrobienia dobrej reklamy danemu
    filmowi/programowi/muzyce nic to nie zmienia ...
    Film Ksiadz sam w sobie slaby nieciekawy za pomoca babinek z krzyzami ktore
    w kinie w zyciu nie byly stal sie nagle znany niesamowicie
    Film "People vs. Larry Flynt" takze zyskal "dobra" passe za pomoca tych
    samych babinek...
    Film "Dogma" mial podobnie
    Film "Pasja" zapewne bedzie w ten sam sposob reklamowany ...
    A ty jeszcze dorzucasz do tej listy nastepny program ktory sam w sobie jest
    niczym ... tylko nadmierne rozdmuchanie jego istnienia powoduje ze jeszcze
    wiecej dzieciakow go oglada ...

    > Drobna uwaga : Z racji mojego wieku (a jestem jeszcze szczylem) prosze o
    > wyrozumiałośc dla mnie a przede wszystkim o powstrzymanie sie od
    > komentarzy typu "Ty i tak Świata nie zmienisz" bo widać ze mi sie chce.

    swiat moze i zmienisz ... ale najpierw zacznij zajmowac sie waznymi rzeczami
    Trendy wlasnie sa te panienki z teledyskow Snoop Doggy Dog traca na noc
    ubranka ... Czy naprawde to jest takie zle ?
    Mozna zabijac w filmach ale jak jest troche golizny to film dostaje czerwone
    oznaczenie ?

    Program jaki jest wiadomo ...
    Jesli widziales ze reka jest sztuczna to znaczy ze mieli taki zamiar ...
    Osobiscie uwazam ze ten program pasowac moze glownie w USA gdzie problem
    murzynow i nacji innych od "orginalnych USAmanow" jest znaczacy...

    > Pozdrowienia dla grupy !

    Pozdrowienia dla Ciebie takze

  • 3. Data: 2003-12-22 01:27:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zajac" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Pozwolcie grupowicze ze na sam początek zacytuje list któy wysłałem do
    > "Newsweeka", a potem zadam kilka pytań :

    Z zasady nie czepiam się postów i najwyżej po prostu je ignoruję. Pozwolę
    sobie zrobić wyjątek w tym wypadku. Oświeć mnie proszę, po co przytoczyłeś
    ten list na grupę? To może lepiej było go wywiesić na jakiejś stronie i
    umieścić dla chętnych odsyłacz - no ewentualnie w poście krótki opis czego
    dotyczy. Bo zadane pytania są moim zdaniem jasne i bez tego wywodu, a list
    ma raczej mało prawny charakter.

    Rozumiem, że Ci się te panie nie podobają i sankcjonuję Twoje prawo do ich
    oceny. Nie mam zamiaru Cię przekonywać, że są piękne, choć mnie się akurat
    podobają i nie widzę w tym niczego złego. No ale przecież najprostszym
    sposobem ochrony Ciebie przed oglądaniem tych pań będzie niewłączanie tego
    kanału. Jak masz możliwość, to zablokuj ten program w swoim telewizorze i
    będzie po kłopocie.

    > Pytanie 1 : Kto nadzoruje w Polsce media prywatne? Czy jest to KRRiTV?

    Normuje to USTAWA z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji. Do
    zadań Krajowej Rady należy w szczególności:
    1) projektowanie w porozumieniu z Prezesem Rady Ministrów kierunków
    polityki państwa w dziedzinie radiofonii i telewizji,
    2) określanie, w granicach upoważnień ustawowych, warunków prowadzenia
    działalności przez nadawców,
    3) podejmowanie, w zakresie przewidzianym ustawą, rozstrzygnięć w sprawach
    koncesji na rozpowszechnianie i rozprowadzanie programów,
    4) uznawanie za nadawcę społecznego lub odbieranie tego przymiotu, na
    warunkach określonych ustawą,
    5) sprawowanie w granicach określonych ustawą kontroli działalności
    nadawców,
    6) organizowanie badań treści i odbioru programów radiowych i
    telewizyjnych,
    7) określanie opłat abonamentowych, opłat za udzielenie koncesji oraz wpis
    do rejestru,
    8) opiniowanie projektów aktów ustawodawczych oraz umów międzynarodowych
    dotyczących radiofonii i telewizji,
    9) inicjowanie postępu naukowo-technicznego i kształcenia kadr w
    dziedzinie radiofonii i telewizji,
    10) organizowanie i inicjowanie współpracy z zagranicą w dziedzinie
    radiofonii i telewizji,
    11) współpraca z właściwymi organizacjami i instytucjami w zakresie
    ochrony praw autorskich, praw wykonawców, praw producentów oraz nadawców
    programów radiowych i telewizyjnych.

    Jak rozumiem chciał byś doprowadzić do cofnięcia im koncesji. Wprost tego
    nie piszesz, no ale takie wrażenie odnoszę. Więc wydana koncesja może być
    cofnięta, jeżeli:
    1) rozpowszechnianie programów powoduje zagrożenie interesów kultury
    narodowej, bezpieczeństwa i obronności państwa oraz narusza normy dobrego
    obyczaju,
    2) rozpowszechnianie programów powoduje osiągnięcie przez nadawcę pozycji
    dominującej w dziedzinie środków masowego przekazu na danym terenie,
    3) nastąpi przejęcie bezpośredniej lub pośredniej kontroli nad
    działalnością nadawcy przez inną osobę,
    4) działalność objęta koncesją jest wykonywana w sposób sprzeczny z ustawą
    lub warunkami określonymi w koncesji,
    5) osoba posiadająca koncesję nie rozpocznie działalności w terminie
    ustalonym w koncesji lub nie prowadzi działalności przez okres dłuższy niż
    3 miesiące, chyba że opóźnienie rozpoczęcia nadawania lub przerwa zostały
    spowodowane okolicznościami niezależnymi od nadawcy,
    6) osoba posiadająca koncesję nie uiści w terminie określonym w koncesji
    całości opłaty koncesyjnej,
    7) osoba posiadająca koncesję nie złoży sprawozdania finansowego.

    Ewentualnie w opisanym przez Ciebie wypadku można by próbować dopasować
    punkt pierwszy. Jeśli wykażesz, ze naga kobieta narusza normy dobrego
    obyczaju to może by się i powiodło zamierzenie. Choć nie jestem tego
    pewien. Nagie kobiety zagościły na dobre w telewizji i osobiście wątpię,
    czy narusza to jakiekolwiek normy.

    > Pytanie 2 : Kto może sie zainteresowac tym negatywnym przekazem oprócz
    mnie?

    Zakładając, że nie będą pokazywać dzieci ani kontaktów ze zwierzątkami, co
    stanowi w Polsce przestępstwo i mogła by się tym zainteresować
    prokuratura, to ciężko będzie kogoś konkretnego zainteresować. Może
    właściwe terenowo Kółko Różańcowe, Radio Maryja i niektóre ze
    stowarzyszeń. Bo ja wiem kto jeszcze? W każdym razie dokąd nie
    dowiedziesz, a przynajmniej nie uprawdopodobnisz, że pokazywanie kobiety
    bez bielizny jest zabronione, to najprawdopodobniej nie uda Ci się
    zainteresować żadnego urzędu władnego zakazać tego typu procederu. Po za
    tym znam kilka bardziej pornograficznych kanałów i jakoś nikt ich nie
    zamyka, więc spodziewam się, że w tym wypadku to również nie nastąpi.

    A swoją drogą, co Ci te dziewczyny tak przeszkadzają?

  • 4. Data: 2003-12-22 06:42:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > A swoją drogą, co Ci te dziewczyny tak przeszkadzają?

    Może wolałby chlopców zrzucających ubrania?:-))

    MSPANC

    HaNkA, co tam woli MTV Classic

  • 5. Data: 2003-12-22 09:13:57
    Od: bronek <b...@g...pl>

    > HaNkA, co tam woli MTV Classic

    Ja mam tylko jakieś MTV POP - koszmar.
    Ale poszukam - może jest ten program :)

    Bronek

  • 6. Data: 2003-12-22 10:15:45
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

> [...]
    > stanowi w Polsce przestępstwo i mogła by się tym zainteresować
    > prokuratura, to ciężko będzie kogoś konkretnego zainteresować. Może

    Dobre :-))

  • 7. Data: 2003-12-22 11:47:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bs5hq1$cg9$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > dotyczy. Bo zadane pytania są moim zdaniem jasne i bez tego wywodu, a list

    Kolega zajac jest na 99% z Młodzieży Wszechpolskiej. Znam takiego jednego,
    który należy do tej organizacji, napisałby ten list identycznie.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2003-12-22 12:41:40
    Od: b <f...@f...onet.pl>

    > Kolega zajac jest na 99% z Młodzieży Wszechpolskiej. Znam takiego jednego,
    > który należy do tej organizacji, napisałby ten list identycznie.

    z kielc? (nntp posting host)

    b.

  • 9. Data: 2003-12-22 13:34:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Kolega zajac jest na 99% z Młodzieży Wszechpolskiej. Znam takiego
    jednego,
    > który należy do tej organizacji, napisałby ten list identycznie.

    Nie śmiejmy się z chłopaka. W końcu każdemu wolno mieć swoje poglądy. List
    sam w sobie jest umiarkowany w treści. Nie grozi nikomu ogniem piekielnym
    ani zastępami archaniołów i dość logicznie stara się przeforsować swój
    pogląd w cywilizowany sposób. W sumie to lepiej, niż by miał latać z
    bosakiem i zwalać ludziom anteny satelitarne w ramach walki z golizną. A
    znam takich ekstremistów, co targali gazety w kioskach.

  • 10. Data: 2003-12-22 15:59:41
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

> [...]
    > bosakiem i zwalać ludziom anteny satelitarne w ramach walki z golizną. A
    > znam takich ekstremistów, co targali gazety w kioskach.

    Przeciez nie jestem "pedalem w kolorowych skarpetkach..." lubie sobie
    popatrzec na gole panienki, ale mnie bulwersuje fakt ze jakis swir ucina o
    godzinie 17:00 drugiemu reke i obaj sie przy tym smieja jakby byli pod
    wplywem narkotykow lub innych srodkow odurzajacych to jest w tym programie
    nie tak ! gole panienki naprawde mi nie przeszkadzaja ! PRZEMOC to jest
    sedno sprawy WULGARYZM, BRAK POSZANOWANIA WOBEC WLADZY i jej upodlenie !
    Jest wiele problemow zwiazanych z tym przekazem. Obejrzyjcie sobie to
    zrozumiecie o czym mowie ! Ja nie chce zeby moje dziecko wyroslo na swira !
    Nie jestem z Kielc i nigdy nie bede wstydzilbym sie gdybym mieszkal w
    "Klerykowie" bo tam sami brudni raperzy i wredni komunisci mieszkaja !