  • 1. Data: 2003-12-21 22:05:41
    Temat: organizacja koloni
    Od: x...@b...pl

    Chciałbym się dowiedzieć jakch formalności należy dopełnić aby zorganizować
    zimowisko dla około 50 osób. Gdzie i co trzeba zgłosić (kuratorium, sanepid).
    Ilu jest potrzebnych opiekunów i jakie muszą posiadać uprawnienia. W jakich
    formach można coś takiego zorganizować? Gdzie mogę poczytać o organizacji
    biwaków oraz obozów?

    x__

  • 2. Data: 2003-12-21 22:12:23
    Temat: Re: organizacja koloni
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik <x...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakich
    > formach można coś takiego zorganizować? Gdzie mogę poczytać o organizacji

    http://ipwo.vulcan.pl/ -> Indeks rzeczowy -> Wypoczynek dzieci i młodzieży.

    Michał Łętowski

  • 3. Data: 2003-12-21 22:31:48
    Od: x...@b...pl

    Michał wrote:

    > zorganizować
    > sanepid).
    > jakich

    > http://ipwo.vulcan.pl/ -> Indeks rzeczowy -> Wypoczynek dzieci i młodzieży.

    Wielkie dzięki przeczytam i zgłoszę się w razie pytań

    Adam