  • 11. Data: 2008-12-27 13:39:29
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    scream ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nic. Prawo mówi, że masz dostosować prędkość i odstępy do warunków na
    > drodze. Jest "szklanka" to masz jechać wolno.

    Idealny w swej głupocie i totalnie nicniemówiący przepis.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 12. Data: 2008-12-27 13:43:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 14:39:14 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Miły głosik ma operatorka kamerki ;>

    Dlatego się z nią ożeniłem :-)

    > Kto hamuje na łuku?

    To pytanie retoryczne, bo jak widać 90% kierowców na tym filmiku hamuje.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 13. Data: 2008-12-27 13:44:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 14:35:57 Slawek 'IDEall' Fydryk
    <s...@g...invalid> napisał(a):

    > Wlacz glosniki, to uslyszysz dzwiek.

    Porada byłaby trafiona gdyby nie to że z AVIków
    dźwięk słyszę :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 14. Data: 2008-12-27 14:29:45
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <

    > Na wszelki wypadek wziąłem z domu aparat i zaczaiłem się na tym
    > łuku - i okazało się praktycznie kazde auto wpada tam w mniejszy
    > lub większy poslizg.

    to ty prawdziwej szklanki nie widziałeś

    http://www.wrzuta.pl/film/nEE7aUkNew/russiatunnel

    macso

  • 15. Data: 2008-12-27 14:38:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    I co to zmienia?

  • 16. Data: 2008-12-27 14:39:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:27122008.311FC7CD@budzik61.poznan.pl...

    Trochę kilometrów w życiu przejechałem i uwierz, że miejsce, w którym może
    być lód można zobaczyć. Wystarczy w tych miejscach zwalniać, a nie na
    każdym zakręcie.

  • 17. Data: 2008-12-27 14:41:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 14:39:29 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Idealny w swej głupocie i totalnie nicniemówiący przepis.

    To jeden z tzw. dupochronów po prostu. W dodatku oszczędza prace policji.
    Jak nie wiadomo jak doszło to wypadku, to znaczy że winien jest ten co
    pierwszy przywalił, bo nie dostosował prędkości albo nie zachował odstępu.
    Voila.

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2008-12-27 14:42:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 15:29:45 macso <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <

    > to ty prawdziwej szklanki nie widziałeś
    >
    > http://www.wrzuta.pl/film/nEE7aUkNew/russiatunnel
    >
    > macso

    Ale Moskwa ma chyba coś koło 10mln luda, a u mnie jest ich 10k,
    więc i szklanka odpowiednio bardziej prowincjonalna :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 19. Data: 2008-12-27 15:11:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 15:38:16 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I co to zmienia?

    Może inaczej: czy jest jakiś przepis który nakazuje komuś (komu?)
    sypać takie drogi, tak samo jak mi przepis nakazuje odśnieżać
    chodnik przed domem ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 20. Data: 2008-12-27 15:15:29
    Temat: Re: Szklanka na drodze, st?uczka, filmiki
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 15:39:28 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Trochę kilometrów w życiu przejechałem i uwierz, że miejsce, w którym
    > może być lód można zobaczyć. Wystarczy w tych miejscach zwalniać, a nie

    Zgadza się, ale uwierz mi że tutaj mało kto nie wpadał
    w mniejszy lub większy poślizg. Co oznacza że jest prawdopodobnym
    że to miejsce jest znane z wypadków a i tak nikt nie sypie
    soli czy piasku.

    Już pal licho moją stłuczkę, czy można od kogoś(kogo?) to wyegzekwować?

    Przecież następnym razem to mi ktoś może wjechać w auto.

    Pozdrawiam,
    Tomek