  • 91. Data: 2008-12-28 23:44:38
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ojejejej. To typowa dla ciebie odzywka.
    > Tylko kto to jest ten szczeniak wg ciebie ?

    mysle, ze podanie tych danych na wyrazna prosbe Jotte da jasna odpowiedz
    kto mija sie z prawda.

  • 92. Data: 2008-12-28 23:51:13
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj93b5$gag$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Życzę ci żebyś mógł doświadczyć życia z takim dzieciakiem.
    To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2008-12-28 23:54:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj92rr$fs8$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Chyba jednak nie chcesz tego.
    Chcę, gnoju, chcę.

    > Widzisz mam jednak ciut więcej rozumu niż
    > ty. Nie chce mieć niczyjego życia na sumieniu. Nawet tak małego jak
    > twoje.
    Podaj moje nazwisko i adres, które rzekomo wykryłeś, śmieciu.

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2008-12-28 23:55:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wyłonił się ciekawy pod-wątek:
    > 1. Czy widząc taką sytuację mam obowiązek wzywać
    > policję/straż/komandosów etc?
    > 2. Czy za niewezwanie coś grozi (w tej konkretnej sytuacji jak i
    > ogólnie)?

    Nic w tym ciekawego.
    Nie potrafie wyobrazic sobie obowiazku ani ewentualnej kary.

    Moim zdaniem w całej sprawie ciekawe jest cos zupelnie innego - jak bardzo
    panowie z policji zakodowali w naszych glowach ze oni sa od fotoradarów,
    suszarek itp ze w takiej sytuacji nikt nie potrafi skojarzyc ich działania
    z zadaniami do ktorych rzeczywiscie zostali stworzeni - do dbania o
    bezpieczenstwo obywateli.

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 95. Data: 2008-12-28 23:55:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Chyba jednak nie chcesz tego. Widzisz mam jednak ciut więcej rozumu
    > niż ty. Nie chce mieć niczyjego życia na sumieniu. Nawet tak małego

    ROTFL
    1:0 dla Jotte - po co pisac ze sie znalazło, skoro tak nie jest a
    sprawdzenie tego jest takie proste...?

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 96. Data: 2008-12-29 00:03:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:29122008.1E8A8A86@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > mysle,
    Nie sądzę.

    > ze podanie tych danych na wyrazna prosbe Jotte da jasna odpowiedz
    > kto mija sie z prawda.
    Ja nie _proszę_ o nic, ja _każę_ gnojkowi udowodnić.

    --
    Jotte

  • 97. Data: 2008-12-29 00:44:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie sądzę.

    smutne jest zycie kogos, kto w kazdym zdaniu musi obrazic druga osobe.
    Ja sie jakos specjalnie nie gniewam - mam nadzieje, ze dzieki temu twój
    penisek odrobinke rosnie :)

    > Ja nie _proszę_ o nic, ja _każę_ gnojkowi udowodnić.

    O nic nie prosisz?
    Biedna twoja rodzina...
    Rozumiesz ze prosic/zadac - to nie ma zadnego znaczenia. Chodzi tylko i
    wylacznie o twoja zgode, zebyś potem nie miał pretensji o to, ze podane
    zostały twoje dane. Ale jak widac - dyskusja jest raczej o niczym, bo juz w
    innych postach okazało sie, ze raczej nie zostały one znalezione.

    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski

  • 98. Data: 2008-12-29 07:40:00
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:gj93b5$gag$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie.

    Możesz jeszcze coś dodać

    --
    Pawełj

  • 99. Data: 2008-12-29 13:05:54
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    witek napisał(a):

    > żeby poćwiczyli wychodzenie z poślizgu.

    Ale tego akurat na kursie nie uczą...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 100. Data: 2008-12-29 14:21:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 28 Dec 2008 21:13:19 +0100, Jotte napisał(a):

    > Bzdura. Umiejętności to podstawa. Kierowca musi umieć jeździć, lekarz
    > leczyć...

    Demagogia - kierowca musi umieć jeździć wystarczająco dobrze ale nie
    musi perfekcyjnie. Dlatego kurs na prawko jazdy jest krótszy niż studia
    medyczne. I kierowca też powinien przewidywać większość sytuacji ale nie
    musi wszystkich. Możesz sobie tylko pomarzyć że na drogach będą
    perfekcyjni kierowcy.

    Pozdrawiam,
    Henry