  • 11. Data: 2002-05-06 19:11:05
    Temat: Re: Szczekające psy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcus" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Rzecz w tym, że jest wielu ludzi, którzy po prostu boją się psów

    Ja sie na przyklad boję nalanych facetow w dresach i ze zlotymi lancuszkami
    na szyjach ( gruboscia przypominajacymi nomen omen lancuch mego rotta :P)
    ale nie sadze aby moja niechęc zaowocowala zakazem takiego stylu ubierania
    czy zgola nakazem noszenia odziezy sportowej jedynie przez czlonkow
    lokalnego klubu sportowego :P

    HaNkA

  • 12. Data: 2002-05-07 07:44:38
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Twoj pies niedlogo zdechie i to nie jest grozba tylko ostrzezenie, ie wiem
    czy weterynaż mu pomoże.

    Banda snobów.

  • 13. Data: 2002-05-07 07:50:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Tailer" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    >Twoj pies niedlogo zdechie i to nie jest grozba tylko ostrzezenie, ie wiem
    czy weterynaż mu pomoże.

    hm, osoby czytające Twój post też moga umrzeć. Ze smiechu. Ale powiem Ci w
    sekrecie jedno - jesli zaczniesz czytac slownik ortograficzny ze
    zrozumieniem to ocalisz parę istnien ludzkich:-))))

    >Banda snobów.

    Raczej nieuków:-))

    HaNkA

  • 14. Data: 2002-05-07 09:51:10
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Twoj pies niedlogo zdechie i to nie jest grozba tylko ostrzezenie,
    ie wiem
    > czy weterynaż mu pomoże.

    Jeśli zamierzasz tworzyć tego typu posty w przyszłości to proponuje
    abyś zszedł do piwnicy i zeżarł całą trutkę dla szczurów.Ocalisz w ten
    sposób wartościowsze istoty od siebie a i innym przyniesie to ulgę.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-06-05 08:06:47
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Mon, 6 May 2002 20:35:52 +0200, Marcus tak się wyraził(a):

    Ale się ubawiłem ...

    --
    Pozdro Andrzej
    Bądź moim gościem: http://www.endrju.host.sk