  • 1. Data: 2004-09-30 17:09:54
    Temat: Jubileuszowa - prywaciarz
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Z tego co wiem to nagroda jubileuszowa nie należy się w zakładzie prywatnym
    jeśli nie jest ujęta w wewnętrznych uregulowaniach prawnych [np Regulamin
    Zakładowy]firmy. Mylę się ?

    Robol

  • 2. Data: 2004-10-01 09:40:51
    Temat: Re: Jubileuszowa - prywaciarz
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Robol wrote:
    > Z tego co wiem to nagroda jubileuszowa nie należy się w zakładzie
    > prywatnym jeśli nie jest ujęta w wewnętrznych uregulowaniach prawnych
    > [np Regulamin Zakładowy]firmy. Mylę się ?

    był kiedys taki zapis, że do czasu ujęcia tego w regulaminach zakładowych
    obowiązują stare zasady (jak w państwowych) i na tej podstawie próbowałem
    wydębić dodatek jubileuszowy - prawdę mówiąc to zostałem podpuszczony taką
    interpretacją przez jakiś artykuł z Gazety Prawnej.

    niestety pracodawca stwierdził co innego i jubileuszowej nie ma, mimo ze w
    regulaminach tej sprawy nic nie reguluje

    Ciekawe czy jakas prywatna spolka jednak płaci "nagrody jubileuszowe"
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-04 18:09:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, blad wrote:
    [...]
    >+ Ciekawe czy jakas prywatna spolka jednak płaci "nagrody jubileuszowe"

    Bywa.

    pozdrowienia, Gotfryd