  • 1. Data: 2004-09-30 17:50:04
    Temat: Kiedy i jak wnioskować o zniesienie kosztów zastępstwa procesowego?
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    We wczesniejszym poscie pytalem o sedno sprawy (pozew o zwrot skladki ZUS od
    wyegzekwowanej od pracodawcy kwoty (ustawa 203))

    Teraz pytam tylko o rzecz formalną (jak w temacie)...

    Nic o tym nie wiem, wiem tylko, że mogę kiedyś w trakcie rozprawy zgłosic
    wniosek o zniesienie kosztów zastępstwa procesowego. Zakładam, że sprawę
    mogę przegrać i będę musiał oddać pracodawcy te nieszczęsne składki na zus,
    ale może uniknę płacenia tego nieszczęsnego zastępstwa?

    Możecie dwa słowa wyjaśnienia? Kiedy, jak, w jakim przypadku?

    Dzięki wielkie

    Tomek