  • 1. Data: 2004-03-20 22:13:42
    Temat: System AFIS
    Od: wipe <w...@o...pl>

    Chcialbym przeanalizowac dzialanie nie tak dawno wprowadzonego
    do policji systemu AFIS.I mam kilka pytań :
    1.czy istnieja 2 bazy danych jedna z odciskami z miejsc
    przestepstw a druga z odciskami osob od ktorych pobrano odciski
    2.jesli istnieja 2 bzy danych czy sa ze soba polaczone czy na
    przyklad wprowadzany nowy odcisk pobrany od osoby jest przeszukiwany
    w bazie danych odciskow z miejsc przestepstw
    czy istnieje tylko jedna baza i policjanci musza co jakis czas
    przeszukiwac baze danych osob wraz z ich odciskami czy czasem nie wplynol
    do bazy odcisk identyczny z zebranym na miejscu przestepstwa
    czy znacie moze producenta systemu AFIS ?
    Kiedy dokladnie system zostal wprowadzony ,ile zajmuje przeszukanie bazy
    danych.
    Jak cos mi sie przypomni to spytam.
    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2004-03-20 22:16:19
    Temat: Re: System AFIS
    Od: wipe <w...@o...pl>

    On Sat, 20 Mar 2004 23:13:42 +0100, wipe wrote:

> [...]
    > czy znacie moze producenta systemu AFIS ?
    > Kiedy dokladnie system zostal wprowadzony ,ile zajmuje przeszukanie bazy
    A i jeszcze czy mozna samemu stworzyc podobny system czy jest
    cos takiego moze wykorzystywac tylko policja(to tak z ciekawosci)

  • 3. Data: 2004-03-21 11:44:14
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "wipe" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym przeanalizowac dzialanie nie tak dawno wprowadzonego
    > do policji systemu AFIS.I mam kilka pytań :

    Wszystko reguluje zarządzenie nr 6 KGP z dnia 16 maja 2002 r.
    w sprawie uzyskiwania, przetwarzania i wykorzystywania
    przez Policję informacji oraz sposobów zakładania i prowadzenia
    zbiorów tych informacji.

    (Dziennik urzędowy KGP nr 8/2002 i nr 9/2003)