  • 1. Data: 2006-06-27 15:47:26
    Temat: Upoważnienie do prowadzenia nie swojego pojazdu
    Od: " N" <n...@g...pl>

    Cześć
    sytuacja jest taka:
    wyjeżdżam nie moim samochodem za granicę - dokładniej na Sysylię .
    Rezerwując bilet na prom dowiedziałem się telefonicznie od recepcjonistki, że
    jeśli samochód nie jest zarejestrowany na mnie, to muszę posiadać dokument w
    j.angielskim lub włoskim podpisany przez notariusza/prawnika świadczący, że
    właściciel zezwala mi na prowadzenie pojazdu.

    Czy ktoś miał podobną historię ??
    Gdzie się kierować w Krakowie po taki dokument ?? Jakieś oferty ??

    pozdrawiam