  • 11. Data: 2006-01-21 01:48:31
    Temat: Re: Świadek na sprawie i w prokuraturze-pytanko
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    I tak umorza, ze wzgledu na znikomą szkodliwosc spoleczna...
    Nie obrazil jej przeciez publicznie, tylko sie pomylil, gdyby sie nie
    pomylil pani by tego maila nie dostala. Zamiaru ogbrazenia publiznego zatem
    nie bylo u chlopa.
    A PAni w charakterz siwadka musi zeznawac, na szczescie nie trwa to dlugo i
    nie ma sie czego bac.
    na policji ok. godzinki a do sadu to i tak nie dojdzie.