  • 1. Data: 2006-01-14 17:40:42
    Temat: Świadek na sprawie i w prokuraturze-pytanko
    Od: Emilia<e...@y...com>

    Mam pytanie ? Moja znajoma z pracy została znieważona publicznie przez swojego
    ( ex już faceta), który napisał obraźliwy mail na jej temat na moją służbową
    skrzynkę. Zdecydowała się go oskarzyć o obrazę i prosi mnie, abym była
    świadkiem w tej sprawie. Nie mam ochoty włóczyć się po sądach czy
    prokuratorach, nie interesuje mnie to- mam zatem pytanie. Czy ona może mnie
    powołać na świadka bez mojej zgody ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-14 18:55:02
    Temat: Re: Świadek na sprawie i w prokuraturze-pytanko
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Emilia" <e...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > świadkiem w tej sprawie. Nie mam ochoty włóczyć się po sądach czy
    > prokuratorach, nie interesuje mnie to- mam zatem pytanie. Czy ona

    Oczywiście. Jednak co powiesz w sądzie to zależy od Ciebie. Pamietaj
    również, że Twój dzisiejszy post może być dowodem w sprawie.
    Pomysl jeszcze, gdyby coś takiego dotknęło Ciebie lub kogoś Ci
    bliskiego i trafiłabyś na takiego świadka, który nie ma ochoty włóczyć
    się po sądach.
    Pzdr.

  • 3. Data: 2006-01-14 19:29:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Emilia napisał(a):
    > Moja znajoma z pracy została znieważona publicznie przez swojego
    > ( ex już faceta), który napisał obraźliwy mail na jej temat na moją służbową
    > skrzynkę.

    Czyli raczej nie publicznie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2006-01-14 19:34:43
    Od: Emilia<e...@y...com>

    Może kwestie moralne zostawmy na boku. Mało znam tę Panią, jest jedynie moją
    współpracowniczką, a jej ex facet wybrał na chybił trafił mój adres, który jest na
    stronach internetowych firmy. Nigdy go nie widziałam na oczy, o jej życiu
    osobistym nie mam pojęcia, nawet nie podpisał się pod tym listem- jedynie ona
    twierdzi,że to on. Czy wezwanie może przyjść na adres mojej pracy ( bo koleżanka
    nie zna domowego), czy musi to być polecony ? Czy najpierw będę wzywana do
    prokuratury, na policję czy od razu na rozprawę ? Ile czasu może to trwać,
    przecież policja też chyba musi wpierw namierzyć tę osobę ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-01-14 20:21:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Emilia [###e...@y...com.###] napisał:

    Przede wszystkim nie bardzo widzę sens takiej sprawy i podejrzewam, że
    jak koleżanka ochłonie, to i ona przestanie go widzieć. W wyniku tej
    sprawie o jej problemie dowie się więcej osób, niż gdyby przeszła do
    porządku dziennego nad głupotą byłego. Spróbuj jej to tak wyklarować i
    podejrzewam, ze sprawa przestanie być problemem. Natomiast jeśli już
    postanowi iść z tym do sądu i poda Cię na świadka, to iść i świadczyć
    musisz. Lepiej, byś mówiła prawdę, bo może się okazać, że sądowi uda
    się w inny sposób dojść prawdy i wówczas narażasz się na
    odpowiedzialność karną. Jeśli już postanowicie coś z tym robić, to
    wydrukujcie tzw. źródło wiadomości, czyli to, co widać po wyświetleniu
    w OE >> prawy klawisz myszy << właściwości -> szczegóły -> Źródło
    wiadomości. Chodzi o ten nagłówek. Na jego podstawie można ustalić
    skąd przyszedł post, a i czasem nadawcę. Wówczas Twoje zeznanie
    przestanie mieć większy sens.

  • 6. Data: 2006-01-14 20:38:07
    Od: Emilia<e...@y...com>

    Przepraszam, co to jest OE ? czy to to samo co " nagłówek wiadomości" ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-01-14 20:44:11
    Od: Emilia<e...@y...com>

    Przepraszam, co to jest OE ? czy to to samo co " nagłówek wiadomości" ? I na jaki
    adres może przyjść wezwanie ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2006-01-14 22:11:08
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Emilia napisał(a):
    > Przepraszam, co to jest OE ? czy to to samo co " nagłówek wiadomości" ? I na jaki
    > adres może przyjść wezwanie ?

    O maj Gad.Śmiałbym się gdybym nie domyślał się że to z prawdziwej
    niewiedzy.OE=Outlook Express-bardzo popularny program do odczytywania
    e-maili.Używają go na nieszczęście prawie wszyscy, dlatego Robert
    napisał Ci jak właśnie w tym programie zdobyć źródło tej wiadomości.
    A wezwanie przyjdzie na Twój domowy adres.Dobrze Ci radzę przeczytaj
    dokładnie co Ci Robert napisał, on naprawdę wie co mówi(najczęściej;) ).

  • 9. Data: 2006-01-14 22:35:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Emilia [###e...@y...com.###] napisał:
    > Przepraszam, co to jest OE ? czy to to samo co " nagłówek
    wiadomości" ?

    To samo, co nagłówek wiadomość. Opisałem Ci jak go uzyskać w Outlook
    Express, bo to najpopularniejszy program. Zresztą w większości innych
    podobnie można go uzyskać.

    > I na jaki adres może przyjść wezwanie ?

    Na taki, jaki poda powódka, jeśli to w postępowaniu cywilnym by
    robiła. jeśli karnym, to policja nie bedzie miała raczej problemu z
    ustaleniem. Przyjdą i zapytają Ciebie albo pracodawcy.

  • 10. Data: 2006-01-15 11:10:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > który jest na
    > stronach internetowych firmy. Nigdy go nie widziałam na oczy, o jej życiu

    a mozesz zdradzic co napisal?

    P.