  • 1. Data: 2004-09-21 16:47:27
    Temat: Świadectwo Pracy
    Od: c0vaL <c...@t...pl>

    Witam
    mam pewien problem otoz pracodawca wydal mi swiadectwo pracy i w punkcie 3
    napisal cos takiego:
    3. stosunek pracy ustal w wyniku:

    a) rozwiazania:
    (tryb i podstawa prawna wygasniecia stosunku pracy)

    b)
    (szczegolne przypadki rozwiazania stosunku pracy)

    c) wygasniecia: UMOWA O PRACĘ ZAWARTA NA CZAS OKREŚLONY <--- to jest
    to co napisał
    (podstawa prawna wygaśnięcia stosunku pracy)
    i teraz tak nigdzie nie moge znalesc jakichkolwiek informacji na temat
    lit. c) wiec pytam sie was
    czy to jest napisane prawidlowo a jak nie jest to czy moge sie odwolac do
    niego (swiadectwo pracy zostalo mi wydane jakies 2 miesiace temu)
    poradzcie co moge zrobic.... pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-21 16:54:02
    Temat: Re: Świadectwo Pracy
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 6:47 PM, c0vaL wrote:
> [...]
    > czy to jest napisane prawidlowo a jak nie jest to czy moge sie odwolac
    > do niego (swiadectwo pracy zostalo mi wydane jakies 2 miesiace temu)

    Jeżeli umowa była zawarta na czas określony, to dobiegła końca;
    jeżeli nie - świadectwo pracy jest wadliwe, masz prawo żądac jego
    sprostowania, jeżeli rozwiązanie umowy nastąpiłoby z naruszeniem Twoich
    uprawnień, to masz prawo egzekwować skutki tego naruszenia, np. zapłaty
    za okres wypowiedzenia, o ile obowiązywał.

    PZdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-09-21 17:12:13
    Od: c0vaL <c...@t...pl>

    umowa byla na czas okreslony ale czy pracodawca nie
    powinien ujac wygasniecia umowy w punkcie "a"
    w ten sposob np:
    3. Stosunek pracy ustal w wyniku:
    a.) rozwiazania: na podstawie art.30 par.1 UMOWA O PRACĘ ZOSTAŁA
    ROZWIĄZANA Z UPLYWEM CZASU NA KTORY BYLA ZAWARTA

    dziwi mnie wlasnie ze ujał to w punkcie "c" bo ktos kto widzial moje
    swiadectwo powiedzial ze to jest zle napisane

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-21 17:16:39
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 7:12 PM, c0vaL wrote:

> [...]
    >
    > dziwi mnie wlasnie ze ujał to w punkcie "c" bo ktos kto widzial moje
    > swiadectwo powiedzial ze to jest zle napisane

    Raczej nie - bo umowa nie została rozwiązana lecz "skończyła się".
    Czy gdyby był zapis pod inną lirerą:
    - byłoby więcej pieniędzy
    - byłoby więcej lub mniej praw którejkolwiek ze stron?

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-22 09:21:20
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 19:12:13 +0200, na pl.soc.prawo, c0vaL napisał(a):

> [...]
    >
    > dziwi mnie wlasnie ze ujał to w punkcie "c" bo ktos kto widzial moje
    > swiadectwo powiedzial ze to jest zle napisane

    masz rację-
    ale czepiasz się :) - nic to nie zmienia oprócz wyglądu