  • 1. Data: 2004-09-21 17:05:55
    Temat: czy TEPSA moze????
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam grupowiczow!!

    Mam takie male pytanko. Od kilku miesiecy mam zalazona noestrade, ale
    telekomunikacja nie uwzglednia jej w rachunku telefonicznym w zwiazku z czym
    mam ja na razie za darmo. Czy Telekomunikacja moze mi kiedys przyslac
    rachunek za caly ten okres i czy bede go musial zaplacic, czy tez nie??
    Z gory wielklie dzieki

    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2004-09-21 17:06:16
    Temat: Re: czy TEPSA moze????
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > mam ja na razie za darmo. Czy Telekomunikacja moze mi kiedys przyslac
    > rachunek za caly ten okres i czy bede go musial zaplacic, czy tez nie??

    Oczywiście, że tak zrobi i będziesz musiał zapłacić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 3. Data: 2004-09-21 17:57:39
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > mam ja na razie za darmo. Czy Telekomunikacja moze mi kiedys przyslac
    > rachunek za caly ten okres i czy bede go musial zaplacic, czy tez nie??

    Ta sytuacja to standard Tepsowski - wielu uzytkownikow tak mialo.
    Co do odpowiedzi to:
    TPSA z pewnoscia przysle ci rachunek, a ty oczywiscie musisz zaplacic...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 4. Data: 2004-09-21 22:22:36
    Od: JFK <s...@g...com>

    moze i zrobi i nie raz robila
    moja rada plac grzecznie ten abonament juz teraz
    bedzie ci wychodzic nadplata ale przynajmniej nie uwala cie hurtem jak
    innych bo inaczej mozesz sie po np roku nie pozbierac
    niejednemu juz tel odlaczono a i z rozbiciem na raty bywa ciezko wiec
    nie licz ze bedziesz mial za friko bo tak sie jeszcze nie zdarzylo a
    problemow ludzie z nimi kupe juz mieli
    pozdrawiam
    --
    JFK
    wbrew wszelkim pozorom adres we from

  • 5. Data: 2004-09-22 15:33:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 21. września 2004 19:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Lechu:

> [...]
    > rachunek za caly ten okres i czy bede go musial zaplacic, czy tez nie??

    Ktoś gdzieś kiedyś podawał, że mogą tylko 3 miesiące wstecz. Ale nie wiem na
    ile to prawda.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2004-09-22 15:50:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-22 17:33, Tristan Alder wrote:
    [...]

    > Ktoś gdzieś kiedyś podawał, że mogą tylko 3 miesiące wstecz. Ale nie wiem na
    > ile to prawda.

    O ile wiem to tylko tzw. urban legend. Owszem w pewnych sytuacjach to
    zachodziło, ale to nie był przypadek osoby fizycznej.

    KJ

  • 7. Data: 2004-09-22 15:56:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 22. września 2004 17:50 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Kamil Jońca:

    > On 2004-09-22 17:33, Tristan Alder wrote:
    > [...]
    >
    > O ile wiem to tylko tzw. urban legend. Owszem w pewnych sytuacjach to
    > zachodziło, ale to nie był przypadek osoby fizycznej.

    Ale czy usługodawca może nie wystawiać faktury np. przez dwa lata, a potem
    dobić klienta nagłym wymaganiem kwoty 3 tysięcy?

  • 8. Data: 2004-09-22 16:03:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 wrz o godzinie 17:56, na pl.soc.prawo, Tristan Alder napisał(a):

    > Ale czy usługodawca może nie wystawiać faktury np. przez dwa lata, a potem
    > dobić klienta nagłym wymaganiem kwoty 3 tysięcy?

    To także wina klienta.
    Klient nie otrzymawszy rachunku/faktury, zgodnie z Umową i Regulaminem
    świadczenia usług telekomunikacyjnych jest zobowiązany do poinformowania o
    tym fakcie usługodawcę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 9. Data: 2004-09-22 21:54:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Ale czy usługodawca może nie wystawiać faktury np. przez dwa lata, a potem
    >+ dobić klienta nagłym wymaganiem kwoty 3 tysięcy?

    NAGŁYM ??
    Jasne, klinet liczyć nie umie... na maturze matematyki nie
    wymagają ;)
    Przecież odkładając potrzebną kwotę klient jest "do przodu"
    o odsetki w banku :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-09-25 17:19:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 22. września 2004 18:03 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Artur Ch.:

    > To także wina klienta.
    > Klient nie otrzymawszy rachunku/faktury, zgodnie z Umową i Regulaminem
    > świadczenia usług telekomunikacyjnych jest zobowiązany do poinformowania o
    > tym fakcie usługodawcę.

    Słyszy się o przypadkach wielokrotnego informowania TPSA bez skutku