  • 1. Data: 2006-09-09 20:03:14
    Temat: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
    Od: Lew <l...@l...com>

    Witam,

    Przekazałem pewnej firmie,której ofertę znalazłem w internecie sprzęt
    elektroniczny do naprawy, zapłaciłem im przelewem,
    sprzęt wrócił ale nie był naprawiony,więc złożyłem reklamację i odesłałem
    sprzęt,
    firma nie chce mi teraz zwrócić sprzętu ani pieniędzy - od dwóch miesięcy
    do nich dzwonię prawie codziennie a oni za każdym razem kłamią,że
    wysłali,że wyślą,że kurier nie przyjechał itp. - w jaki sposób
    wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ? Zgłosić to na policję ? Czy z
    powódzctwa cywilnego ?

    pozdrawiam

    Lew

  • 2. Data: 2006-09-09 20:19:03
    Temat: Re: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 22:03:14 +0200, Lew napisał(a):

    > w jaki sposób wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ?

    Wezwać ich pisemnie do wydania towaru i/lub zwrotu pieniędzy jako że usługa
    nie została wykonana. List wysłać przesyłką poleconą ZPO. Daj im jakiś
    znośny termin na odpowiedź - powiedzmy 14 dni. Dopiero potem idź na
    policję. W liście możesz o tym wspomnieć :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-09 21:31:47
    Od: "PR" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Lew" <l...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysłali,że wyślą,że kurier nie przyjechał itp. - w jaki sposób
    > wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ? Zgłosić to na policję ? Czy z

    na plicję.

  • 4. Data: 2006-09-10 07:00:30
    Od: Lew <l...@l...com>

    > na plicję .

    A czy to nie bedzie tak , ze wlasciciel bedzie sie pozniej tlumaczyl ze on
    kazal wyslac,ze on nic nie wiedzial i ze karta nie zostala wyslana z winy
    pracownikow ?

    pozdrawiam

    Lew