  • 1. Data: 2004-12-07 15:56:02
    Temat: Studia zaoczne / zwrot
    Od: Hal <h...@h...pl>

    Witam

    W skrocie znalazlem sie w takiej sytuacji: zlozylem dokumenty na SUM
    zaoczne nie majac dyplomu inzynierskiego w reku ale z papierem od
    promotora o przeidywanym terminie ukonczenia pracy inzynierskiej (30
    wrzesien). Zostalem przyjety, ale w polowie listopada zostalem bez
    jakiegokolwiek powiadomienia skreslony z listy studentow za brak
    dyplomu. Wiem ze moja wina ze nie donioslem i blagania u Dziekana nic
    nie daly, ale mam pytanie, czy moge liczyc na zwrot chociaz czesci
    pieniedzy wplaconych 30 wrzesnia?

    Mam nadzieje ze ktos udzieli jakiejs rady...

    Dzieki i pozdrowienia
    Hal