    From: Hal <h...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Studia zaoczne / zwrot
    Date: Tue, 07 Dec 2004 16:56:02 +0100

    Witam

    W skrocie znalazlem sie w takiej sytuacji: zlozylem dokumenty na SUM
    zaoczne nie majac dyplomu inzynierskiego w reku ale z papierem od
    promotora o przeidywanym terminie ukonczenia pracy inzynierskiej (30
    wrzesien). Zostalem przyjety, ale w polowie listopada zostalem bez
    jakiegokolwiek powiadomienia skreslony z listy studentow za brak
    dyplomu. Wiem ze moja wina ze nie donioslem i blagania u Dziekana nic
    nie daly, ale mam pytanie, czy moge liczyc na zwrot chociaz czesci
    pieniedzy wplaconych 30 wrzesnia?

    Mam nadzieje ze ktos udzieli jakiejs rady...

    Dzieki i pozdrowienia
    Hal