  • 1. Data: 2006-02-02 10:18:14
    Temat: Studia doktoranckie a staż pracy i ZUS
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    przepraszam za ponowne ogłoszenie, ale miałem złe ustawienia w komp.
    Janusz

    Witam,
    doktorant na UW "powinien" (oczywiście niekoniecznie) być ubezpieczony
    ubezpieczeniem zdrowotnym przez jakiegoś pracodawcę lub mieć ubezpieczenie
    rodzinne lub itd..., tak aby UW nie musiał płacić składki zdr.
    Moje pytanie czy jakiś pracodawca może zatrudnić na 1/4 etatu, czy powinien
    zatr. na 1/2 etatu aby stało się temu zadość i czy kiedy UW przestanie
    płacić ubezp. zdr. to czas pozostawania na studiach doktor. zalicza się do
    całkowitego stażu pracy?

    pozdr. Janusz