  • 1. Data: 2006-02-02 09:47:16
    Temat: Postępowanie w postępowaniu nakazowym po rozwiązaniu SC
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@W...gazeta.pl>

    Mam pytanie. Spółka Cywilna wynajmowała pomieszczenia pewnej firmie. Firma od
    pewnego czasu przestała płacić czynsz. SC już nie istnieje. W jaki sposób może
    na drodze sądowej dochodzić swoich roszczeń? Czy może złożyć pozew na
    formularzu z wnioskiem o wydanie nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym? Kto
    będzie stroną sporu? Były współwłaściciel spółki cywilnej.

  • 2. Data: 2006-02-02 13:14:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Michał Tymoszuk" <m...@W...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > W jaki sposób może na drodze sądowej dochodzić swoich roszczeń? Czy
    > może złożyć pozew na formularzu z wnioskiem o wydanie nakazu zapłaty
    > w postępowaniu nakazowym?

    Jeśli masz kwity wymienione w art. 485 kpc to czemu nie.

    > Kto będzie stroną sporu? Były
    > współwłaściciel spółki cywilnej.

    Wszyscy współwłaściciele.