  • 1. Data: 2003-02-27 11:37:54
    Temat: Co grozi za rozklejanie 'vlepek' i plakatów?
    Od: "Łukasz S" <l...@b...pl>

    Konkretnie chodzi mi o to, czy jeśli podczas naklejania 'vlepki' lub
    rozklejania plakatu nikt nie złapie mnie za rękę to czy potem, na podstawie
    informacji umieszczonych na 'vlepce'/plakacie (np.adres strony internetowej
    lub email) ktoś może mi cokolwiek zarzucić. Jak to wygląda ze strony
    prawnej?

  • 2. Data: 2003-02-27 14:00:24
    Temat: Re: Co grozi za rozklejanie 'vlepek' i plakatów?
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik Łukasz S <l...@b...pl> napisal:

[...]
    Dzisiaj jak wiesz, nie ma anonimowosci. Policja moze dojsc do kazdego. Jesli
    rozwieszasz ulotki w miejscach do tego nieprzeznaczonych, to np. straz
    miejska moze wlepic Ci ladna sumke, nawet rzedu 3 tys ;))) bo powiedza Ci,
    ze ulotka byla przyklejona do znaku drogowego, a tak naprawde to byla do
    slupa ;)))

    pozdrowka
    Kaf

  • 3. Data: 2003-02-27 14:17:13
    Od: "Łukasz S" <l...@b...pl>

    Ale w jaki sposób dotrą konkretnie do mnie? Zawsze mogę powiedzieć że ktoś
    mi zrobił głupi dowcip i rozkleił naklejki z adresem mojej strony
    internetowej, po to żebym miał problemy (bo np. mnie nie lubi). Co wtedy?
    Przecież tak może się zdażyć..

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-27 16:23:58
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Łukasz S wrote:
> [...]
    > mi zrobił głupi dowcip i rozkleił naklejki z adresem mojej strony
    > internetowej, po to żebym miał problemy (bo np. mnie nie lubi). Co wtedy?

    a wtedy wiarygodność takiego oswiadczenia będzie oceniał sąd

    KG

  • 5. Data: 2003-02-27 17:22:36
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Łukasz S" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi zrobił głupi dowcip i rozkleił naklejki z adresem mojej strony
    > internetowej, po to żebym miał problemy (bo np. mnie nie lubi). Co wtedy?

    A ja się spytam, czy ty tylko udajesz idiotę czy może jesteś nim ?
    Stary, prawo jest po to aby je przestrzegać. Nawet w Polsce.
    Jak to nie odpowiada to zawsze można emigrować do Nigerii lub gdzieś bliżej,
    np na Białoruś.
    Ukłony,
    Jarek

  • 6. Data: 2003-02-28 13:24:45
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

> [...]
    > mi zrobił głupi dowcip i rozkleił naklejki z adresem mojej strony
    > internetowej, po to żebym miał problemy (bo np. mnie nie lubi). Co wtedy?

    Powinieneś sprawę wtedy nagłośnić w lokalnych mediach i z pewnością zrobisz
    sobie taką reklamę, że już nie będziesz musiał rozklejać więcej śmieci.

    SOTB