  • 1. Data: 2007-10-15 19:59:23
    Temat: Strona polonijna
    Od: "Paweł" <a...@o...eu>

    Witam !

    Chciałbym założyć portal polonijny (www.polonia.bu). Związku z tym mam
    pytanie, czy muszę mieć jakieś pozwolenia ? Portal będzie służyć Polonii.
    Dodatkowo będzie na niej możliwośc odpłatnego zamieszczania reklam.

    Mam jeszcze kolejne pytanie dotyczące informacji zamieszczanych na stronie.
    Czy można np. zamieścić informację ze strony ONET wpisując oczywiście źródło
    informacji, na własnej stronie ?

    I już ostatnie pytanie :-) Czy stronę tego typu trzeba gdzieś rejestrować (Coś
    słyszałem ostatnio w dzienniku, ale nie wiem gdzie i co) ?

    Z góry dziękuję za informacje
    Paweł

  • 2. Data: 2007-10-16 20:37:36
    Temat: Re: Strona polonijna
    Od: "Paweł" <a...@o...eu>

    Może chociaż jakieś sugestie na któreś z moich pytań ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2007-10-16 20:55:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 16 października 2007 22:37
    (autor Paweł
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@n...onet.pl>):

    > Może chociaż jakieś sugestie na któreś z moich pytań ?

    Podejrzewam, że nie rozumiemy problemu.

    > Chciałbym założyć portal polonijny (www.polonia.bu). Związku z tym mam
    > pytanie, czy muszę mieć jakieś pozwolenia ? Portal będzie służyć Polonii.
    > Dodatkowo będzie na niej możliwośc odpłatnego zamieszczania reklam.

    ,,Chciałbym założyć portal o psach (www.gupolki.bu). Związku z tym mam
    pytanie, czy muszę mieć jakieś pozwolenia ? Portal będzie służyć psom.
    Dodatkowo będzie na niej możliwośc odpłatnego zamieszczania reklam.''

    Mało precyzyjne, prawdaż? Pytasz o co? O DG?

    > Mam jeszcze kolejne pytanie dotyczące informacji zamieszczanych na
    > stronie. Czy można np. zamieścić informację ze strony ONET wpisując
    > oczywiście źródło informacji, na własnej stronie ?

    To już zależy.... Było 10000 razy, poszukaj o cytatach z nowinek, mnie to
    nie interesowało, więc nie pamiętam.

    > I już ostatnie pytanie :-) Czy stronę tego typu trzeba gdzieś rejestrować
    > (Coś słyszałem ostatnio w dzienniku, ale nie wiem gdzie i co) ?

    Będziesz wydawał regularnie w postaci czasopisma? Bo jak zwykły cmsik to
    pieprz te fudy o czasopismach.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl