  • 11. Data: 2007-06-13 22:19:34
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania, a karta inwalidy.
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Tutaj akurat ustawa ta ma niewiele do "powiedzenia", bo parkowanie w
    > strefie bez opłaty nie jest wykroczeniem. to są roszczenia cywilne.

    Ale ja przecież odniosłem się do innej części wypowiedzi...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 12. Data: 2007-06-14 14:07:48
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 14-06-2007 o 00:19:34 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):
    > Ale ja przecież odniosłem się do innej części wypowiedzi...
    a mozna sprecyzowac??

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 13. Data: 2007-06-14 15:39:54
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    leon wrote:
    > a mozna sprecyzowac??

    Masz obowiązek wiedzieć komu powierzasz samochód. Możesz sobie notować
    jak masz słabą pamięć.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 14. Data: 2007-06-14 16:25:19
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 14-06-2007 o 17:39:54 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

    > Masz obowiązek wiedzieć komu powierzasz samochód.
    a mozna prosic o konkretny artykul/paragraf ?

    > Możesz sobie notować jak masz słabą pamięć.
    ja wiem komu pozyczam, jednak nie bede pamieta komu bral auto miesiac temu.
    A po takim czasie pewnie przyjdzie poleconym wezwanie do zaplaty.
    Nie wspomne o takiej drobnostce jak to, ze kluczyki oraz dowod
    rejestracyjny jest w domu

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.