  • 1. Data: 2005-03-10 12:53:54
    Temat: Lekarz do wyceny uszczerbku na zdrowiu w Krakowie
    Od: "pobo" <p...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów!

    Mam pytanie, gdzie w Krakowie mogš znaleœć lekarza majšcego doœwiadczenie w zakresie
    wyceny uszczerbku na zdrowiu, złamane 2 ręce + noga:-(, Wydaje mi się, że wycena PZU
    jest rażšco niska. Ile to może kosztować?
    Dzięki.
    pobo

  • 2. Data: 2005-03-12 00:49:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pobo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Najprościej będzie Ci dotrzeć do jakiegoś biegłego sądowego. Listy biegłych
    są w sądach i są jawne. Ekspertyza kosztuje kwotę rzędu 300-500 zł. Myślę,
    ze jeśli będziesz chciał tylko ustnej "wyceny", to dostaniesz o wiele
    taniej. Ale pamiętaj, ze to rzeczy ocenne. Jeszcze nigdy dwóch lekarzy, czy
    dwie komisje nie podały jednakowego wyniku. niby są książeczki do tego celu,
    ale tam są możliwości różnych interpretacji.