    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straz miejska moze stac z radarem ?
    Date: Sun, 01 Feb 2004 14:39:28 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pf130.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Leszek" <l...@u...fm> napisał:

    >I co za różnica: wniosek czy powiadomienie?
    Leszku, wydawało mi się, że komu jak komu, ale Tobie powinno to
    różnicę robić (zawsze wychwytujesz najdrobniejsze różnice w prawnym
    nazewnictwie - i dobrze-wreszcie to grupa o prawie i nie mozna
    spokojne przechodzić obok, gdy ktoś powtarza plotki).

    Dla mnie wniosek składa ktoś do kogoś i o coś. Przyjmujący wniosek
    rozpatruje go i realizuje albo nie (np. z przyczyn proceduralnych).

    >SM Ci punkty da
    Mnie SM może dać MK. Natomisat przypisanie punktow jest niejako
    obligatoryjne (z mocy prawa) pod warunkiem, że informacja zostanie
    przesłana, co SM może niedopełnić i w tym momencie niejako dzięki SM
    przypisanie punktów może mnie ominąć.

    >( w praktyce żadna różnica czyje ręce je wpiszą do kompa);)
    To akurat racja.

    Artur Golański